събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1512 прочитания

    Добрата комуникация е фокус на инициативата „Мениджър за един ден“ тази година

    На 23 март ученици и студенти от цялата страна ще имат възможност за ден да станат част от екипа на водещи компании в изцяло нова дигитална среда
    11 март 2021, 16:28 a+ a- a

    На 23 март 2021 ученици и студенти от цялата страна ще имат възможността за ден да станат част от екипа на водещи български и международни компании в изцяло нова дигитална среда в рамките на 19-то издание на „Мениджър за един ден“. 

    В рамките на деня ученическите екипи ще получат възможността да надникнат в работата на една компания, ще могат да зададат своите въпроси, но и да предложат своите отговори на вътрешните предизвикателства, с които бизнесът се сблъсква ежедневно.

    Инициативата тази година ще протече под надслов „Един ден може да остави следа, както и една дума!”, съобщиха организитарите от Джуниър Ачийвмънт България. Акцент ще бъде поставен върху важността на добрата комуникация, от която толкова много се нуждаем във време на ограничено общуване и социална изолация. 

    Световният икономически форум в Давос нарежда ефективното общуване и колаборация сред ключовите умения на 21 век. Затова и фокусът на тазгодишното издание на „Мениджър за един ден” е темата за комуникацията като основа за ефективно сътрудничество и създаване на нови модели на партньорство и взаимодействие в обществото. 

    „Имаме нужда да върнем отново човешкото общуване в работното си ежедневие. Дори и в рамките на един ден можем да предизвикаме трансформация в отношенията помежду си и да поставим началото на нов модел за общуване - с повече разбиране и емпатия”, споделя Милена Стойчева, изпълнителен директор на JA България.

    В рамките на инициативата от 16:00 ч. ще се проведе открита онлайн стрийминг среща на тема „Силата на един ден. Силата на една дума“. Отговор на въпроса „Какво можем да променим с една дума?” ще даде водещият на вечерното шоу на bTV Николаос Цитиридис.

    „За мен е чест да бъда част от инициативата на JA България „Мениджър за един ден”. Tази година се очаква участниците да бъдат много повече предвид онлайн формата на събитието и ще се радвам точно аз да съм вдъхновил поне част от тях да бъдат по-смели по пътя към желаната професия”, споделя Цитиридис.

    От създаването си досега над 4 500 бизнес мениджъри са споделили 36 000 часа от своето професионално ежедневие с повече от 35 000 ученици и студенти от цялата страна.

    Сред компаниите, които ще бъдат част от инициативата тази година, са Кока-Кола ХБК България, Нестле България, ИТА Груп България, HP Inc, Новартис, УникредитБулбанк и др. 

    Организации, компании и участници могат да се регистрират на mfd.jabulgaria.org.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 11 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 11 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 12 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 12 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 14 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години