понеделник, 22 юли 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4761 прочитания

    Лидери в криза: Уроците на Силвен Коло, Melexis България

    CEO-та на водещи компании у нас споделят пред Economy.bg най-важните поуки, които са извлекли по време на пандемията
    25 май 2021, 15:37 a+ a- a

    Кризата с коранавируса изправи бизнес лидерите пред напълно нова ситуация. Наложи им се да навигират в среда с много въпросителни, да реагират бързо и да се адаптират към промените.

    Какви бяха най-важните лидерски уроци при овладяването на ковид кризата? Economy.bg попита CEO-та на водещи компании у нас.

    Представяме ви Силвен Коло, управител на Melexis България:

    Коя беше най-голямата трудност за Вашия бизнес от началото на ковид кризата?
    Неизвестността в ситуацията криеше своите рискове. В Melexis успяхме да реагираме бързо, създавайки глобални и местни работни групи, които отговаряха за въвеждане и спазване на противоепидемичните мерки, както и за осигуряване непрекъснатост на бизнес процесите. Разделихме нашите производствени и офис екипи, за да намалим риска от заразяване вътре в компанията. По този начин производствените екипи и колегите в лабораторията продължиха да работят безопасно. Преминаването към работа от вкъщи при позиции, при които това е възможно, беше направено, а за екипите, които по бизнес и/или лични причини се налага работа от офиса, направихме организация и приложихме необходимите хигиенни мерки и социални правила за дистанциране. Усилията ни бяха насочени не само в посока здраве и безопасност на хората ни, но и се опитвахме да бъдем близо до тях, вслушвайки се в техните нужди и трудности, фокусирайки се върху душевното здраве и баланса работа-личен живот.

    Какво бихте променили, ако бяхте изправени пред същата ситуация днес?
    Вярвам, че предприехме правилните мерки и успяхме да създадем бърза и навременна организация. След повече от година в ситуация на COVID-19 можем да кажем, че сме осигурили безопасна среда за нашия екип, като същевременно продължаваме да обслужваме клиентите си по възможно най-добрия начин.

    ВИЖТЕ ОЩЕ:

    Лидери в криза: Уроците на Иван Михайлов, Visteon Electronics Bulgaria

    Лидери в криза: Уроците на Макс Баклаян, Tavex

    Лидери в криза: Уроците на Петър Павлов, T MARKET

    Лидери в криза: Уроците на Михай Болдижар, „Роберт Бош“

    Лидери в криза: Уроците на Румен Иванов, DHL Express България

    Лидери в криза: Уроците на Боян Иванов, StorPool Storage

    Лидери в криза: Уроците на Радослав Николов, SAP Labs България

    Лидери в криза: Уроците на д-р инж. Боряна Манолова, Siemens България

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 5 часа
    Байдън се отказа от президентската напревара
    Той подкрепи Камала Харис за следващия кандидат на демократите в САЩ
    преди 6 часа
    За 7 г. Wizz Air е обслужила над 4 млн. пътници на летище Варна
    Авиокомпанията обслужва 12 дестинации в 7 държави от морската ни столица
    преди 7 часа
    OpenAI с по-евтина версия на най-мощния си ChatGPT
    GPT-4o mini, е по-интелигентен и с над 60% по-евтин от GPT-3.5 Turbo
    19 юли 2024, 16:11
    Wizz Air празнува 20 млн. превозени пътници от летище София
    Авиокомпанията и стартира нов маршрут – до Лион
    19 юли 2024, 15:56
    Онлайн продажбите в САЩ достигнаха $7,2 млрд. в първия ден на Amazon Prime Day
    Продажбите са с над 10% повече спрямо миналата година
    19 юли 2024, 11:42
    Глобално кибер прекъсване приземи полети по целия свят
    Проблемът засегна и работата на банки и медии в различни точки на света