вторник, 15 юни 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    922 прочитания

    Лидери в криза: Уроците на Силвен Коло, Melexis България

    CEO-та на водещи компании у нас споделят пред Economy.bg най-важните поуки, които са извлекли по време на пандемията
    25 май 2021, 15:37 a+ a- a

    Кризата с коранавируса изправи бизнес лидерите пред напълно нова ситуация. Наложи им се да навигират в среда с много въпросителни, да реагират бързо и да се адаптират към промените.

    Какви бяха най-важните лидерски уроци при овладяването на ковид кризата? Economy.bg попита CEO-та на водещи компании у нас.

    Представяме ви Силвен Коло, управител на Melexis България:

    Коя беше най-голямата трудност за Вашия бизнес от началото на ковид кризата?
    Неизвестността в ситуацията криеше своите рискове. В Melexis успяхме да реагираме бързо, създавайки глобални и местни работни групи, които отговаряха за въвеждане и спазване на противоепидемичните мерки, както и за осигуряване непрекъснатост на бизнес процесите. Разделихме нашите производствени и офис екипи, за да намалим риска от заразяване вътре в компанията. По този начин производствените екипи и колегите в лабораторията продължиха да работят безопасно. Преминаването към работа от вкъщи при позиции, при които това е възможно, беше направено, а за екипите, които по бизнес и/или лични причини се налага работа от офиса, направихме организация и приложихме необходимите хигиенни мерки и социални правила за дистанциране. Усилията ни бяха насочени не само в посока здраве и безопасност на хората ни, но и се опитвахме да бъдем близо до тях, вслушвайки се в техните нужди и трудности, фокусирайки се върху душевното здраве и баланса работа-личен живот.

    Какво бихте променили, ако бяхте изправени пред същата ситуация днес?
    Вярвам, че предприехме правилните мерки и успяхме да създадем бърза и навременна организация. След повече от година в ситуация на COVID-19 можем да кажем, че сме осигурили безопасна среда за нашия екип, като същевременно продължаваме да обслужваме клиентите си по възможно най-добрия начин.

    ВИЖТЕ ОЩЕ:

    Лидери в криза: Уроците на Иван Михайлов, Visteon Electronics Bulgaria

    Лидери в криза: Уроците на Макс Баклаян, Tavex

    Лидери в криза: Уроците на Петър Павлов, T MARKET

    Лидери в криза: Уроците на Михай Болдижар, „Роберт Бош“

    Лидери в криза: Уроците на Румен Иванов, DHL Express България

    Лидери в криза: Уроците на Боян Иванов, StorPool Storage

    Лидери в криза: Уроците на Радослав Николов, SAP Labs България

    Лидери в криза: Уроците на д-р инж. Боряна Манолова, Siemens България

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 14 часа
    "София Мел" инвестира над 4.2 млн. евро в модернизация
    Предвижда се процесите на модернизация да продължат, като до 2025 ще бъдат инвестира нови около 3 млн. евро
    преди 15 часа
    ГКПП „Златарево“ предстои да бъде отворен за влизащите в България граждани
    Така ще се облекчи трафикът от автомобили, пристигащи от Гърция
    преди 15 часа
    Ваксината на Novavax с 90% ефективност
    Компанията може да произвежда до 100 млн. дози на тримесечие до края на септември
    преди 15 часа
    Нова 24-часова национална стачка на морския транспорт в Гърция
    Тя ще се проведе на 16 юни и ще доведе до спиране на морския транспорт в страната, очакват се и масови демонстрации в Атина
    преди 16 часа
    Студенти от факултет на УАСГ ще учат безплатно при сключен договор с работодател
    Условието е да работят при него най-малко 5 години след завършването си
    преди 16 часа
    Стартира сайтът за проверка на факти Factchek.bg
    Всеки гражданин може да подава информация за проверка към екипа на платформата