От 15 септември Стоян Каранлъков поема поста на главен търговски директор на Vivacom. Той е част от структурата на компанията вече повече от 12 години, през които е преминал през различни управленски нива - от зонален мениджър "Магазинна мрежа", през старши мениджър, управляващ зона север и зона юг, до позицията директор "Магазинна мрежа", която заема от 2015 до момента.
Стоян Каранлъков има висше икономическо образование и повече от 19 години професионална практика в телекомуникационния сектор. Стабилното кариерно израстване в рамките на Vivacom и отличното познаване на българския телекомуникационен пазар са сериозна предпоставка за успеха му като главен търговски директор, отговорен за стратегическото развитие на основните функции под него - продажби "Частни клиенти", обслужване на клиенти и развитие на продажбите.
„За мен е голямо професионално предизвикателство и отговорност, заедно с екипа ми да продължим да отстояваме лидерската позиция на Vivacom на пазара, да бъдем предпочитан телеком оператор и да отговаряме в пълнота на очакванията на клиентите, като предлагаме първи ексклузивни оферти, съобразени с техните нужди в нашите изцяло обновени магазини“ – каза Стоян Каранлъков.