четвъртък, 28 септември 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    725 прочитания

    Карлсберг България ще има нов изпълнителен директор

    Теодор Несторов поема поста от 1 септември
    31 август 2023, 10:53 a+ a- a

    От 1 септември Карлсберг България ще има нов изпълнителен директор – Теодор Несторов. Той ще поеме управлението на компанията и ще отговаря за нейните бизнес резултати и бъдещото й развитие на българския пазар.

    Преди да поеме ръководната роля на компанията Теодор заема позицията на маркетинг директор. Той има богат опит в маркетинг комуникациите, рекламата, стратегическото планиране и управлението на екипи.

    Tеодор започва своята кариера в компанията през 2014 г. като Бранд мениджър за локалните марки (Шуменско), съществено допринасяйки за техния ръст на пазара. През 2018 г. Теодор поема поста на маркетинг директор в Карлсберг България. През годините, той спомага за увеличаването на пазарния дял на компанията и удвоява премиалните продажби. Теодор управлява силен маркетинг екип, с който ре-лансира марката Шуменско и допринася за нейното изкачване от 5-та на 2-ра позиция на пазара (в стойност); представя поредица от успешни иновации, както и кампании, които печелят престижни отличия. Благодарение на кампанията „Навън с Пиринско“ за пръв път българска марка печели престижната европейска награда Effie и затвърждава лидерската позиция на пазара.

    Преди Карлсберг България, Теодор има опит на различни маркетингови позиции в Монделийз България, където е отговарял за едни от най-големите марки и продукти на пазара на шоколад и кафе в България.

    Той е магистър по Стратегически маркетинг от Birmingham University, а бакалавърската си степен по Бизнес администрация е завършил в Sheffield University (филиал в Солун, Гърция).

    Карлсберг България е водещ производител на бира в Бългрия и една от най-динамичните и бързо развиващи се компании в бранша. Компанията разполага с две пивоварни – в град Шумен и в град Благоевград, както и с логистични центрове и търговски офиси в страната. Продуктовото й портфолио включва разнообразие от първокласни бири – националните Пиринско и Шуменско, международните марки Carlsberg и Tuborg, Zatecky с благороден жатецки хмел от Чехия, френската Kronenbourg 1664 Blanc, чешката Budweiser Budvar, немската пшеничена бира Erdinger и белгийската абатска бира Grimbergen. Карлсберг България предлага на нашия пазар и сайдера Somersby, лидер в своя сегмент, както и бирения микс Garage в два освежаващи вкуса - лимон и ягода. Компанията има в асортимента си и безалкохолна бира и сайдер под водещите си брандове – Пиринско Безалкохолно Пиво, Пиринско Бодро 0.0%, Somersby 0.0% и Carlsberg 0.0%.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 часа
    Доклад на ЕК: Едва 8% от българите имат дигитални умения над средното ниво
    България трябва да ускори внедряването на 5G и цифровизацията на на обществените услуги и бизнеса, препоръчва ЕК
    преди 8 часа
    Временно е спряно плащането през Е-Pay в електронните услуги на НАП
    От следващия месец плащанията към приходната агенция ще се извършват по нови банкови сметки в БНБ
    преди 8 часа
    Проектите за завод за батерии и протонен център отпадат от Плана за възстановяване
    Засегнати са общо 18 проекта, обяви министърът на финансите
    преди 9 часа
    1800 багажа на час: Летище София внедрява нова система за проверка на багажа
    Инсталирането на новите системи се очаква да приключи преди лятото на 2024
    преди 10 часа
    Главният изпълнителен директор на японската „Мейджи“ стана почетен консул на България
    От години компанията си сътрудничи с България в производството на кисело мляко в Япония с българска закваска