понеделник, 22 октомври 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4918 прочитания

    Разликите между сделките и бизнес отношенията

    Не сделките, а отношенията са в основата на дългосрочната стратегия за задържане на клиентите
    02 април 2013, 14:47 a+ a- a

    Да сключиш сделка е едно, а да изградиш отношения с клиента – друго. Първото означава краткосрочен успех, второто - дългосрочен. Всички мениджъри искат от подчинени си не само да печелят сделки, а да изграждат близки взаимоотношения с клиентите. Но самите те не могат да им обяснят разликите между двете, нито как да постигнат това. 

    В блога си експертът по лидерство Марк Санборн посочва 8 ключови разлики между бизнес сделките и отношенията. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 4 часа
    Борисов: Емиратските инвеститори са добре дошли у нас
    Премиерът Борисов се срещна с министър-председателя на ОАЕ шейх Мохамед Бин Рашед Ал-Мактум
    преди 5 часа
    Rolls-Royce и Intel строят автономни кораби
    Те ще разчитат на нови технологии, за да се ориентират в океана
    преди 6 часа
    Статутът на Гибралтар бе договорен по време на преговорите за Брекзит
    Територията ще остане под контрола на Великобритания
    преди 6 часа