вторник, 11 февруари 2025   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    6726 прочитания

    Вижте съветите на Дрейтън Бърд за успешна реклама

    30 юни 2011, 04:19 a+ a- a


    Вижте кои са трите тайни оръжия на копирайтинга

    Трите тайни, които крие успешната реклама, са – честност, чар и изненада. Сподели ги един от най-великите копирайтъри и маркетинг експерти в света Дрейтън Бърд, който проведе в България семинар на тема „Copywriting Masterclass”,  организиран „Интер Контакт България”. Бърд вярва,  че без откровено послание не може да се достигне до сърцето на никого, чарът дава магията, а изненадата прави рекламата запомняща се. Той подчерта, че доброто писане започва с много четене, и препоръча на хората, които се занимават с реклама да четат много и от всичко. По време на семинара той сподели много реални примери от своята богата кариера, които по думите му са „приложими за всички бизнеси, а вашата задача е да развихрите въображението си”. 


    Вижте съветите на Дрейтън Бърд кое е важно при позиционирането на посланието?



    Дрейтън Бърд се е убедил, че за да даде резултат една реклама, е изключително важно тя да достигне до правилните хора. „И най-скучното послание до точните хора е по-добро от най-великото, което е изпратено до неправилните хора”, твърди той.

    Преди обаче да се започне да се мисли за посланието, е необходимо сериозно и задълбочено проучване.

    По думите му почти половината от времето трябва да се инвестира именно в този етап от подготовката на рекламата, а целта е да се търси отговорът на въпроса: „Защо клиентът да избере точно теб?”.

    Как да използваме времето си?
     

     

    Когато ви хрумва идея не пропускайте да я запишете. „Никога не се знае!”, казва Бърд.  В процеса на изработване на рекламата ключът е да го правите със страст. „Добрата реклама трябва да предизвиква емоция”, категоричен е един от най-великите копирайтъри в света.

    Опитът му с водещите световни компании, измежду които „Американ експрес”, „Майкрософт”, „Нестле”, „Проктър&Гембъл”, „Филипс”, „Унилевър” и „Виза” показва, че именно емоцията продава. Защото хората правят това, което искат, а не това, което трябва.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 часа
    Проучване: Цените на имотите продължават да растат, но има индикации за успокояване
    Разликата в нагласите на купувачи и продавачи вероятно ще забави сделките на вторичния пазар, сочи доклад на Имотека
    преди 8 часа
    Подобно на CERN за AI: ЕС мобилизира 200 млрд. евро инвестиции в изкуствен интелект
    Фондът на InvestAI ще финансира 4 гигафабрики с ИИ в целия ЕС
    преди 9 часа
    преди 11 часа
    Amazon планира масивни инвестиции в AI
    Технологичният гигант е на път да похарчи над $100 млн. през тази фискална година
    преди 12 часа
    Само Унгария е по-зле от България в ЕС по корупция
    Страната ни се нарежда на 76-о място в световната класация на Transparency International
    преди 15 часа
    Наемането в САЩ се забавя през януари
    Въпреки това безработицата отчита слаб спад