събота, 20 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    6634 прочитания

    Вижте съветите на Дрейтън Бърд за успешна реклама

    30 юни 2011, 04:19 a+ a- a


    Вижте кои са трите тайни оръжия на копирайтинга

    Трите тайни, които крие успешната реклама, са – честност, чар и изненада. Сподели ги един от най-великите копирайтъри и маркетинг експерти в света Дрейтън Бърд, който проведе в България семинар на тема „Copywriting Masterclass”,  организиран „Интер Контакт България”. Бърд вярва,  че без откровено послание не може да се достигне до сърцето на никого, чарът дава магията, а изненадата прави рекламата запомняща се. Той подчерта, че доброто писане започва с много четене, и препоръча на хората, които се занимават с реклама да четат много и от всичко. По време на семинара той сподели много реални примери от своята богата кариера, които по думите му са „приложими за всички бизнеси, а вашата задача е да развихрите въображението си”. 


    Вижте съветите на Дрейтън Бърд кое е важно при позиционирането на посланието?



    Дрейтън Бърд се е убедил, че за да даде резултат една реклама, е изключително важно тя да достигне до правилните хора. „И най-скучното послание до точните хора е по-добро от най-великото, което е изпратено до неправилните хора”, твърди той.

    Преди обаче да се започне да се мисли за посланието, е необходимо сериозно и задълбочено проучване.

    По думите му почти половината от времето трябва да се инвестира именно в този етап от подготовката на рекламата, а целта е да се търси отговорът на въпроса: „Защо клиентът да избере точно теб?”.

    Как да използваме времето си?
     

     

    Когато ви хрумва идея не пропускайте да я запишете. „Никога не се знае!”, казва Бърд.  В процеса на изработване на рекламата ключът е да го правите със страст. „Добрата реклама трябва да предизвиква емоция”, категоричен е един от най-великите копирайтъри в света.

    Опитът му с водещите световни компании, измежду които „Американ експрес”, „Майкрософт”, „Нестле”, „Проктър&Гембъл”, „Филипс”, „Унилевър” и „Виза” показва, че именно емоцията продава. Защото хората правят това, което искат, а не това, което трябва.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 18 часа
    JPMorgan: Не разчитайте на увеличаване на биткойна след разполовяването
    Банката прогнозира спад в стойността на най-голямата криптовалута в света
    преди 19 часа
    СЗО даде ново име на Covid и други респираторни вируси
    Международната агенция актуализира терминологията, която препоръчва за описание на респираторни инфекции
    преди 1 ден
    В София започна Serp Conf. 2024 International
    Вторият ден на конференцията, 19 април, е с акцент върху електронната търговия
    преди 1 ден
    Марк Рюте: Ще съдействаме и пред Австрия за пълноправното ви членство
    Неприемливо е да не сте членове на Шенген и по сухопътни граници, заяви министър-председателят на Нидерландия
    преди 2 дни
    BILLA България стартира своята лятна програма за ученици от цялата страна
    Всички желаещи могат да кандидатстват онлайн в новия кариерен сайт на компанията
    преди 2 дни
    Китайската икономика с по-висок от очакваното ръст
    Подпомогната от промишленото производство