4216 прочитания
PR 3.0: Политика 2.0
16 февруари 2009, 17:58
a+
a-
a
Изостава ли политическата стратегия от технологиите? Как кампаниите си взаимодействат с интернет? В чии ръце са политическите кампании в интернет – в тези на обикновените гласоподаватели или на професионалните блогъри? За и против интернет в политиката. Етика на политическите комуникации в интернет.
Начало на панел "Политика 2.0"
Кристоф Жинисти управляващ директор, Рюмер Публик, Франция
Джим Лофтус политически консултант, съветник в кампанията на Барак Обама
Динка Живаль официален говорител Съвет за регионално сътрудничество
Ричард Лининг президент на IPRA за 2011
Въпроси по панел "Политика 2.0"
|
|
* Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.
преди 1 ден
|
|
преди 1 ден
|
|
преди 2 дни
|
|
преди 2 дни
|
|
преди 2 дни
|
|
18 април 2024, 08:29
|
|
17 април 2024, 16:48
|
|
16 април 2024, 07:30
|
|
|
|