петък, 06 декември 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2988 прочитания

    PR 3.0: Политика 2.0

    16 февруари 2009, 17:58 a+ a- a

    Изостава ли политическата стратегия от технологиите?

    Как кампаниите си взаимодействат с интернет?

    В чии ръце са политическите кампании в интернет – в тези на обикновените гласоподаватели или на професионалните блогъри?

    За и против интернет в политиката.

    Етика на политическите комуникации в интернет.


    Начало на панел "Политика 2.0"










    Кристоф Жинисти 
    управляващ директор,
    Рюмер Публик, Франция













    Джим Лофтус
    политически консултант, съветник в кампанията на Барак Обама










    Динка Живаль
    официален говорител
    Съвет за регионално сътрудничество










    Ричард Лининг
    президент на IPRA за 2011












    Въпроси по панел "Политика 2.0"








    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    General Motors ще строи фабрика за автомобилни батерии
    Тя ще е на стойност $2.3 млрд. и ще бъде съвместно дружество с южнокорейската LG Chem
    преди 2 часа
    Aramco обяви цената на акциите за първичното предлагане
    При обявената от компанията цена, тя ще се превърне в най-скъпата в света
    преди 19 часа
    Германска компания с намерение да открие IT център в София
    Group Technology Foundations Commerzbank AG първоначално ще наеме 400 висококвалифицирани IT специалисти, като броят им ще нарастне до 600
    преди 19 часа
    Радев: България трябва да превърне иновациите в национална политика
    Президентът връчи голямата награда и отличи победителите в Националния конкурс „Иновативно предприятие на годината“
    преди 22 часа
    БВП с близо 4% ръст през третото тримесечие
    Брутната добавена стойност през третото тримесечие възлиза на 27.4 млрд. лева, показват данните на националната статистика