„Във всяка компания по света топ 10% от клиентите й са отговорни за между 50% и 55% от брутната й печалба. Това е т.нар. „правило 10/50”, подчерта по време на семинара си известният израелски маркетинг експерт Рафи Албо. В рамките на рекламното изложение COPI’s в София той представи възможностите на персонализирания маркетинг и приложенията с добавена реалност.
Компанията за кредитни карти Visa използва това правило за кампанията си за рождените дни на топ 10% от клиентите си. Кампанията й е пример за успешен персонализиран маркетинг.
ИТ пазарът в момента е по-раздвижен, има доста повече кандидати, но борбата за най-висококвалифицираните остава ожесточена - Христо Борисов, съосновател и изп. директор на първия български еднорог, пред Economy.bg
За използването на изкуствен интелект при подбор на таланти, кредитиране и ценообразуване, вижте какво споделя адв. Миткова - старши мениджър в Адвокатско дружество „Делойт Лигъл“