събота, 20 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3877 прочитания

    Как се прави персонализиран маркетинг?

    Вижте пример за успешна кампания на Visa
    27 октомври 2014, 09:58 a+ a- a

    „Във всяка компания по света топ 10% от клиентите й са отговорни за между 50% и 55% от брутната й печалба. Това е т.нар. „правило 10/50”, подчерта по време на семинара си известният израелски маркетинг експерт Рафи Албо. В рамките на рекламното изложение COPI’s в София той представи възможностите на персонализирания маркетинг и приложенията с добавена реалност.

    Компанията за кредитни карти Visa използва това правило за кампанията си за рождените дни на топ 10% от клиентите си. Кампанията й е пример за успешен персонализиран маркетинг.

    Вижте повече:

    Вижте повече за успешната кампания на Visa
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    JPMorgan: Не разчитайте на увеличаване на биткойна след разполовяването
    Банката прогнозира спад в стойността на най-голямата криптовалута в света
    преди 1 ден
    СЗО даде ново име на Covid и други респираторни вируси
    Международната агенция актуализира терминологията, която препоръчва за описание на респираторни инфекции
    преди 2 дни
    В София започна Serp Conf. 2024 International
    Вторият ден на конференцията, 19 април, е с акцент върху електронната търговия
    преди 2 дни
    Марк Рюте: Ще съдействаме и пред Австрия за пълноправното ви членство
    Неприемливо е да не сте членове на Шенген и по сухопътни граници, заяви министър-председателят на Нидерландия
    преди 2 дни
    BILLA България стартира своята лятна програма за ученици от цялата страна
    Всички желаещи могат да кандидатстват онлайн в новия кариерен сайт на компанията
    18 април 2024, 08:29
    Китайската икономика с по-висок от очакваното ръст
    Подпомогната от промишленото производство