петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3289 прочитания

    Как технологиите променят маркетинга?

    Вижте какво представлява OnLife Marketing-а и кои са водещите тенденции при него
    08 декември 2014, 10:03 a+ a- a

    „Всеки днес има смартфон и таблет и животът ни все повече е онлайн или с други думи OnLife”. Това подчерта по време на семинара си известният израелски маркетинг експерт Рафи Албо.

    В рамките на рекламното изложение COPI’s в София той представи възможностите на персонализирания маркетинг и приложенията с добавена реалност.

    По думите на Албо брандовете в България използват основно sms маркетинг решения– технология от 1992, която потребителите не харесват. Затова той показа на маркетинг специалистите у нас какви други възможности има.

    Какво представлява OnLife Marketing-а?

    „Първата тенденция в OnLife Marketing-а e Apprinting – комбинация между приложение (app) и печат (printing)". За пример Албо даде персонализирана кредитна карта на Visa със снимка на децата му върху нея.

    Друг пример са етикетите на Nutella. Компанията дава възможност на клиентите да напишат името си и да получат етиката, който сами да залепят върху продукта. „Освен че е много ефективна, тази техника е и много евтина”, подчерта Албо.

    Вижте успешен пример на кампания на марка за детски дрехи

    Експертът от Израел даде пример за OnLife Marketing с кампания на марка за детски дрехи. Компанията изпраща на голяма част от майките клиенти персонализирани картички, съдържащи името на майката и детето с предложение, на което трудно една майка би устояла. Въпросът е дали тя иска да види детето си като звезда на корицата на техния нов каталог. Над 90% от майките влизат и попълват форма във Facebook приложението, създадено за целта. За да получат каталозите обаче, майките трябва да отидат в най-близкия магазин на компанията, и то когато е излязла новата колекция и дрехите са на най-високи цени. По думите на Албо кампанията има голяма успех.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    Очаква се пазарът на смартфони да се възстанови през 2024 г.
    Най-голям ръст се очаква в премиум сегмента, показват данни на Counterpoint Research
    преди 3 часа
    38 млрд. долара достигат загубите от финансови измами през 2023
    БОРИКА стартира инициатива за превенция на финансови измами
    преди 3 часа
    Започва поетапно изключване на отоплението за град София
    Изключването на топлоподаването стартира на 31 март
    преди 4 часа
    Богданов: ЕК одобри проект за единен инвестиционен портал
    Целта е да се обедини цялата административна дейност около обслужването на потенциалните инвеститори у нас
    преди 4 часа
    БНБ: Има риск от нарастване на необслужваните кредити
    Очаква се затягането на условията в еврозоната да се пренесе върху лихвените проценти в страната
    преди 5 часа
    TSMC планира да увеличи работната си сила до 100 000 души
    Най-големият производител на чипове наема с огромни темпове