петък, 01 ноември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    14298 прочитания

    Елена Тошева става Маркетинг мениджър на „Хюлет-Пакард” за Югоизточна Европа

    Тя ще отговаря за маркетинговите активности, свързани с продуктите и услугите на НР за корпоративния сектор в 19 държави
    07 април 2015, 10:31 a+ a- a

    Елена Тошева поема маркетинговите комуникации на „Хюлет-Пакард” за региона на Югоизточна Европа. На тази позиция тя ще отговаря за маркетинг активностите на компанията за корпоративния и публичния сектор в 19 държави от региона, сред които България, Румъния, Хърватска, Словения, Сърбия, Черна гора, Македония, Косово, Албания, Босна и Херцеговина, Малта, Молдова, Азербайджан, Грузия, Беларус, Узбекистан, Туркменистан и Таджикистан.

    Елена Tошева има 15 години опит в сферата на комуникациите. От 2009 е част от екипа на „Хюлет-Пакард България”, като до момента е заемала позицията мениджър „Маркетинг и комуникации". В тази роля отговаря за корпоративните комуникации, социалните инициативи на НР, маркетинг и ПР активностите, свързани с продуктите и услугите на технологичната компания.

    Преди да се присъедини към екипа на „Хюлет-Пакард”, е заемала позицията старши съветник „Връзки с обществеността" в БТК и vivatel, а 2003 до 2006 е експерт „Връзки с обществеността" в „Нилана". В продължение на три години работи в телевизионния и кабелен оператор „Евроком”.  

    Елена е магистър по „Връзки с обществеността" към Факултета по журналистика и масова комуникация на СУ „Св. Климент Охридски". Притежава бакалавърска степен по специалностите „Икономика на масмедиите” и „Международен туризъм” от Университета за национално и световно стопанство (УНСС). Завършила е London School of PR и е преминала редица специализирани обучения по управление на събития, публична реч, бизнес етикет и протокол, водене на преговори, мотивация и др.  

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 часа
    Стоянова: С Терминал 3 летище София ще се превърне в ключов регионален хъб
    Към момента аеропортът обслужва полети до 46 държави
    преди 9 часа
    dormakaba стартира Център за споделени услуги в София
    Проектът, за който компанията получи сертификат за инвестиция клас А, ще създаде 248 нови работни места
    преди 12 часа
    ОББ: Изтича валидността на IBAN номерата, съдържащи RZBB
    Промяната не се отразява по никакъв начин на сметките на клиентите като наличности, условия и достъпност
    преди 12 часа
    Спад на основния лихвен процент у нас
    От 1 ноември лихвата е 3.22%
    преди 1 ден
    Петте най-големи индийски ИТ компании вече имат офиси в България
    Едни от най-важните сфери за сътрудничество са ИТ секторът и секторът в областта на услугите
    преди 2 дни
    Групата Schwarz стартира иновативна програма в партньорство с три университета във Варна
    Пет отбора ще се борят за награда от 10 хил. лева и финансиране от 30 хил. евро в първия випуск на GEN I: ИНОВАЦИЯ ГЕНЕРАЦИЯ