петък, 27 май 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    13553 прочитания

    Елена Тошева става Маркетинг мениджър на „Хюлет-Пакард” за Югоизточна Европа

    Тя ще отговаря за маркетинговите активности, свързани с продуктите и услугите на НР за корпоративния сектор в 19 държави
    07 април 2015, 10:31 a+ a- a

    Елена Тошева поема маркетинговите комуникации на „Хюлет-Пакард” за региона на Югоизточна Европа. На тази позиция тя ще отговаря за маркетинг активностите на компанията за корпоративния и публичния сектор в 19 държави от региона, сред които България, Румъния, Хърватска, Словения, Сърбия, Черна гора, Македония, Косово, Албания, Босна и Херцеговина, Малта, Молдова, Азербайджан, Грузия, Беларус, Узбекистан, Туркменистан и Таджикистан.

    Елена Tошева има 15 години опит в сферата на комуникациите. От 2009 е част от екипа на „Хюлет-Пакард България”, като до момента е заемала позицията мениджър „Маркетинг и комуникации". В тази роля отговаря за корпоративните комуникации, социалните инициативи на НР, маркетинг и ПР активностите, свързани с продуктите и услугите на технологичната компания.

    Преди да се присъедини към екипа на „Хюлет-Пакард”, е заемала позицията старши съветник „Връзки с обществеността" в БТК и vivatel, а 2003 до 2006 е експерт „Връзки с обществеността" в „Нилана". В продължение на три години работи в телевизионния и кабелен оператор „Евроком”.  

    Елена е магистър по „Връзки с обществеността" към Факултета по журналистика и масова комуникация на СУ „Св. Климент Охридски". Притежава бакалавърска степен по специалностите „Икономика на масмедиите” и „Международен туризъм” от Университета за национално и световно стопанство (УНСС). Завършила е London School of PR и е преминала редица специализирани обучения по управление на събития, публична реч, бизнес етикет и протокол, водене на преговори, мотивация и др.  

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 12 часа
    Шуменската "Алкомет" инвестира 11 млн. лв. в нови производствени мощности
    С новата инвестиция компанията открива и още 35 работни места
    преди 14 часа
    А1 България придобива СТЕМО - една от най-големите български ИТ компании
    Двете компании заедно ще предоставят широко портфолио от високотехнологични услуги за корпоративни клиенти
    преди 14 часа
    Pfizer ще продава лекарствата си без печалба на 45 пазара
    Компанията цели да подобри достъпността до защитените от патент лекарства и ваксини в държавите с ниски доходи
    преди 18 часа
    Ускоряват процеса за изграждане на ВЕИ за лични нужди
    Депутатите одобриха облекчаване на режима за изграждане на мощности за собствена употреба
    преди 19 часа
    316 нови случая на Covid-19 у нас
    Общият брой потвърдени случаи на новия коронавирус у нас от началото на пандемията е 1 164 122