четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2695 прочитания

    И през миналата година радиото продължи да оцелява

    Каква беше 2011 за радиостанциите и какви са прогнозите за тази година, разказва Иво Цеков – управител на медия агенция „Пиеро 97”
    09 април 2012, 12:24 a+ a- a

    По изчисления на медия агенция „Пиеро 97” спадът на нетните приходи от реклама в българските радиостанции през 2011 е около 7,2%. Въпреки отчетените по-ниски стойности радиопазарът продължава да държи стабилен дял от рекламния микс от 2007 досега, между 7-8 процента.

    „Радиото продължава да оцелява и остава сравнително стабилно, като запазва добрата си позиция в общата картина. Отделни радиовериги не отчитат спад, а ръст главно благодарение на приходи от обществени поръчки”, коментира Иво Цеков – управител на медия агенция „Пиеро 97” по време на годишния форум на Българската асоциация на комуникационните агенции.

    Вижте видео с Иво Цеков – управител на медия агенция „Пиеро 97”

    Наблюденията му на рекламния пазар през 2011 показват, че търговската политика на радиостанциите не се отличава от тази на останалите медии и също са предлагали допълнителни бонуси и специални отстъпки. Прогнозите за 2012 е този сектор да запази нивата от миналата година, а онлайн бъдещето на радиостанциите все още е далечна перспектива.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 3 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 4 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам
    преди 20 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 20 часа
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.
    преди 21 часа
    ЕП прие директивата относно работата през платформа
    За първи път се въвежда регулация за използването на алгоритми на работното място