По изчисления на медия агенция „Пиеро 97” спадът на нетните приходи от реклама в българските радиостанции през 2011 е около 7,2%. Въпреки отчетените по-ниски стойности радиопазарът продължава да държи стабилен дял от рекламния микс от 2007 досега, между 7-8 процента.
„Радиото продължава да оцелява и остава сравнително стабилно, като запазва добрата си позиция в общата картина. Отделни радиовериги не отчитат спад, а ръст главно благодарение на приходи от обществени поръчки”, коментира Иво Цеков – управител на медия агенция „Пиеро 97” по време на годишния форум на Българската асоциация на комуникационните агенции.
Вижте видео с Иво Цеков – управител на медия агенция „Пиеро 97”
Наблюденията му на рекламния пазар през 2011 показват, че търговската политика на радиостанциите не се отличава от тази на останалите медии и също са предлагали допълнителни бонуси и специални отстъпки. Прогнозите за 2012 е този сектор да запази нивата от миналата година, а онлайн бъдещето на радиостанциите все още е далечна перспектива.
С програмата SAP Next Talent даваме шанс на завършващи студенти с ИТ профил да продължат кариерата си в компанията - Радослав Николов, изпълнителен директор, пред Economy.bg
ИТ пазарът в момента е по-раздвижен, има доста повече кандидати, но борбата за най-висококвалифицираните остава ожесточена - Христо Борисов, съосновател и изп. директор на първия български еднорог, пред Economy.bg