петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5212 прочитания

    Стартира Telerik Digital Academy в сътрудничество с Google

    Новата инициатива започва с първия в България цялостен курс по дигитален маркетинг, подкрепен от Google
    08 март 2016, 10:43 a+ a- a

    Progress обяви старта на Telerik Digital Academy – нова инициатива с фокус върху дигиталните технологии, част от „Академията на Телерик“. Тя започва на 9 май 2016 с безплатен 8-седмичен интегриран курс по дигитален маркетинг, организиран в сътрудничество с Google. Кандидатстването за курса е отворено до 17 април.

    Обучението по дигитален маркетинг е насочено към студенти и специалисти по маркетинг, както и експерти от други области. Кандидатстването включва подаване на CV и мотивационно писмо, като се изисква също успешно преминат изпит по „Основи на AdWords“ на Google. След като бъдат одобрени, кандидатите трябва да се явят на приемен изпит по английски и IQ. Първите 50 човека с най-висок резултат ще се присъединят към курса на Telerik Digital Academy. Обучението ще бъде на английски и ще се провежда в учебния център на „Академията на Телерик“ в София.

    Курсът на Telerik Digital Academy е първото в България цялостно безплатно обучение по дигитален маркетинг, подкрепено от Google, уточняват от Progress. Неговата цел е да развие у специалистите ключови дигитални умения и да улесни дигиталната трансформация на бизнеса в страната.

    В проучване на Gartner 90% от анкетираните казват, че „конкуренцията за талант е ключова за успеха на дигиталния бизнес“. Според същия доклад: „В резултат от дигиталната некомпетентност на бизнеса 25% от компаниите ще загубят конкурентното си място до 2017 г.“

    Google си поставя за цел подобряване на дигиталните умения в Европа. Според скорошно проучване на Европейската комисия за дигиталните умения - DESI, България се класира на последно място сред 30 европейски страни по отношение на дигитални умения и заема предпоследно място в цялата класация.

    Участниците в курса по дигитален макретинг ще се научат как да планират, представят, изпълняват и измерват интегрирани дигитални маркетинг кампании. Те ще се запознаят с най-добри практики за изграждане на онлайн присъствието на една марка, сред които онлайн search, display и video маркетинг. Участниците също ще се научат да навигират „пътешествието на клиента” в различните онлайн канали, да създават ангажиращо съдържание и да водят онлайн разговори.

    В допълнение на учебната програма курсистите ще черпят опит от признати специалисти от Google и маркетинг експерти, които често ще бъдат гост лектори в курса. Участниците ще придобият практически умения, като работят по реални кампании за български компании. В края на обучението успешните участници ще получат сертификат, показващ владеенето на цялостни умения по дигитален маркетинг.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 36 минути
    Очаква се пазарът на смартфони да се възстанови през 2024 г.
    Най-голям ръст се очаква в премиум сегмента, показват данни на Counterpoint Research
    преди 2 часа
    38 млрд. долара достигат загубите от финансови измами през 2023
    БОРИКА стартира инициатива за превенция на финансови измами
    преди 2 часа
    Започва поетапно изключване на отоплението за град София
    Изключването на топлоподаването стартира на 31 март
    преди 3 часа
    Богданов: ЕК одобри проект за единен инвестиционен портал
    Целта е да се обедини цялата административна дейност около обслужването на потенциалните инвеститори у нас
    преди 3 часа
    БНБ: Има риск от нарастване на необслужваните кредити
    Очаква се затягането на условията в еврозоната да се пренесе върху лихвените проценти в страната
    преди 4 часа
    TSMC планира да увеличи работната си сила до 100 000 души
    Най-големият производител на чипове наема с огромни темпове