сряда, 04 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    6354 прочитания

    10-те закона на успеха в социалните медии

    Ето няколко насоки, които ще улеснят промотирането на вашата услуга или продукт
    09 февруари 2017, 11:53 a+ a- a

    Правилното съдържание и доброто управление на комуникацията в социалните мрежи, може да ви помогнат да достигнете до значително по-голяма аудитория. Придържането към следващите 10 правила може да се окаже доста полезно, пише Entrepreneur:

    Закон на слушането
    Успехът при социалните мрежи изисква повече слушане и по-малко говорене. Преди да тръгнете да създавате собствено съдържание, информирайте се какво вълнува таргет аудиторията ви и в какви дискусии се включва тя.

    Закон за фокуса
    Тясно фокусирана комуникация, която има за цел да изгради силен бранд, е по-вероятно да бъде успешна от опит да се харесате на абсолютно всички.

    Закон за качеството
    Качеството е по-важно от количеството. По-добре да имате 1000 ангажирани потребители, които да четат, споделят и коментират вашето съдържание, отколкото 10 хил., които са напълно апатични.

    Закон за търпението
    Подгответе се, че успехът няма да дойде за една нощ.

    Закон за натрупването
    Ако съдържанието ви е превъзходно, потребителите ще го споделят сред своите мрежи от контакти и на други платформи.

    Закон за влиянието
    Отделете време, за да намерите хората, които могат да окажат въздействие върху предпочитанията на вашата таргет аудитория. Свържете се с тях и работете за изграждането на дългосрочни взаимоотношения.

    Закон за стойността
    Ако през цялото време използвате интернет, за да промотирате директно своите продукти и услуги, хората ще спрат да ви слушат. Инвестирайте повече в създаването на качествено съдържание.

    Закон за вниманието
    Ако някой се обърне към вас на живо, за да ви каже нещо, не бихте го игнорирали. Не го правете и онлайн.

    Закон за достъпността
    Бъдете достъпни за своята аудитория. Онлай последователите могат да бъдат непостоянни и няма да се поколебаят да ви сменят, ако изведнъж изчезнете за цял месец.

    Закон за реципрочността
    Няма как да очаквате другите да споделят вашето съдържание, без и вие от време на време да споделяте тяхното.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 17 часа
    Стойността на глобалният пазар на Cloud ERP ще достигне $57,17 млрд. през 2024
    Сегментът на малките и средни предприятия се очаква да регистрира най-високият средногодишен темп на растеж, според Fortune Business Insights
    преди 18 часа
    Най-големият ритейл парк в Пловдив отвори врати
    Първите магазини в новия търговски комплекс „Парк Макс Ритейл Парк“ вече са отворени
    преди 18 часа
    Черният петък мина онлайн
    Потребителите в САЩ са похарчили $10,8 млрд. за онлайн покупки, което е над 10% ръст спрямо миналата година
    преди 20 часа
    3,7 млрд. лв. е дупката в бюджета в края на ноември
    Приходите за месеца превишават разходите с близо 300 млн. лв.
    преди 21 часа
    САЩ с нов кръг ограничения, свързани с производството на чипове в Китай
    Това е третият кръг мерки в рамките на 3 години
    преди 2 дни
    Канада обвини Google в създаване на рекламен монопол
    Делото прилича на заведеното в САЩ и цели разделяне на бизнесите на технологичния гигант