Ето няколко насоки, които ще улеснят промотирането на вашата услуга или продукт
Правилното съдържание и доброто управление на комуникацията в социалните мрежи, може да ви помогнат да достигнете до значително по-голяма аудитория. Придържането към следващите 10 правила може да се окаже доста полезно, пише Entrepreneur:
Закон на слушането
Успехът при социалните мрежи изисква повече слушане и по-малко говорене. Преди да тръгнете да създавате собствено съдържание, информирайте се какво вълнува таргет аудиторията ви и в какви дискусии се включва тя.
Закон за фокуса
Тясно фокусирана комуникация, която има за цел да изгради силен бранд, е по-вероятно да бъде успешна от опит да се харесате на абсолютно всички.
Закон за качеството
Качеството е по-важно от количеството. По-добре да имате 1000 ангажирани потребители, които да четат, споделят и коментират вашето съдържание, отколкото 10 хил., които са напълно апатични.
Закон за търпението
Подгответе се, че успехът няма да дойде за една нощ.
Закон за натрупването
Ако съдържанието ви е превъзходно, потребителите ще го споделят сред своите мрежи от контакти и на други платформи.
Закон за влиянието
Отделете време, за да намерите хората, които могат да окажат въздействие върху предпочитанията на вашата таргет аудитория. Свържете се с тях и работете за изграждането на дългосрочни взаимоотношения.
Закон за стойността
Ако през цялото време използвате интернет, за да промотирате директно своите продукти и услуги, хората ще спрат да ви слушат. Инвестирайте повече в създаването на качествено съдържание.
Закон за вниманието
Ако някой се обърне към вас на живо, за да ви каже нещо, не бихте го игнорирали. Не го правете и онлайн.
Закон за достъпността
Бъдете достъпни за своята аудитория. Онлай последователите могат да бъдат непостоянни и няма да се поколебаят да ви сменят, ако изведнъж изчезнете за цял месец.
Закон за реципрочността
Няма как да очаквате другите да споделят вашето съдържание, без и вие от време на време да споделяте тяхното.