петък, 19 юли 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1975 прочитания

    22% от маркетинговите специалисти не са подготвени за новите правила за защита на личните данни

    Новият закон ще влезе в сила през май 2018 за всички страни членки на ЕС
    22 февруари 2017, 19:29 a+ a- a

    Анкета на Direct Marketing Association разкрива, че 22% от специалистите в сферата на B2B маркетинга не са подготвени за промените, които ще внесе новият Общ регламент за защита на личните данни. Той ще влезе в сила през май 2018 и ще уеднакви регулациите за защита на личните данни сред всички членки на ЕС. 18% от анкетираните споделят, че бизнесът им няма намерение да отговори на новите законови мерки.

    Резултатите на Direct Marketing Association разкриват, че над 50% от бизнеса е запознат с предстоящите промени. Това е значително подобрение в сравнение с резултатите от проучването, направено преди 6 месеца, където само 13% от анкетираните знаеха за новия закон.

    Една от най-големите промени в правната рамка на новия Общ регламент за защита на личните данни е свободното информирано и документирано предоставяне на съгласие за получаване на рекламни съобщения по email или чрез текстови съобщения. Глобите също ще бъдат променени и ще достигат до 20 млн. евро или 4% от годишния оборот.

    Email комуникацията е каналът, който повечето специалисти (90%) очакват да пострада от новите законови промени. След него се подреждат рекламите по пощата (81%) и рекламите, разпространени чрез текстови съобщения или обаждания (73%). Най-големите тревоги за бизнеса са доказване съгласието на потребителя (71%), състоянието на вече изградената им база от данни (51%), както и системите за изграждане на потребителски профили и вземането на автоматични решения от електронни системи (37%).

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    Wizz Air празнува 20 млн. превозени пътници от летище София
    Авиокомпанията и стартира нов маршрут – до Лион
    преди 2 часа
    Онлайн продажбите в САЩ достигнаха $7,2 млрд. в първия ден на Amazon Prime Day
    Продажбите са с над 10% повече спрямо миналата година
    преди 6 часа
    Глобално кибер прекъсване приземи полети по целия свят
    Проблемът засегна и работата на банки и медии в различни точки на света
    преди 7 часа
    Президентът ще връчи втория мандат на 22 юли
    На кандидата за премиер, посочен от втората по численост парламентарна група в 50-ото Народно събрание
    преди 8 часа
    WordPress Engine придобива българската NitroPack
    Основателите Георги Петров и Михаил Стойчев ще работят върху нов проект