Вижте повече за бранда на новата компания - DXC, резултат от сливането на двата технологични гиганта
Източник: Siegel+Gale
Акциите на DXC Technology от тази седмица се търгуват на борсата в Ню Йорк. Компанията е резултат от сливането на CSC и Hewlett Packard Enterprise и като всяко голямо бизнес начинание има нужда от изграждането на подходящ бранд. С тази задача е натоварен екипът на Siegel+Gale.
Първоначално рекламната агенция е наета да направи проучване, свързано с преименуването на компанията. През октомви се взема решение, че на целите на бизнеса най-добре ще отговори изцяло нова корпоративна идентичност.
Източник: Siegel+Gale
От Siegel+Gale се заемат и с цялостната стратегия за бранда. Едно от най-големите предизвикателства за екипа е малкото време, с което разполага. Едновременно се работи по няколко направления – активиране, преживяване, идентичност и стратегия.
Логото на компанията е стилизирано представяне на името DXC. Освен това според създателите му „X” предава идеята за трансформация. По-широкият шрифт пък внушава самоувереност, смелост и авторитет, смятат авторите на концепцията.
Източник: Siegel+Gale
„С успешното приключване на сделката сме изправени пред компания, която е идеално подготвена да отговори на нуждите на бързо променящия се технологичен пазар“, коментира Майк Лаури, изпълнителен директор на DXC Technology.
Компанията си поставя като цел реализирането на приходи в размер на 24-24.5 млрд. долара през следващата година.