понеделник, 29 ноември 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5069 прочитания

    Вижте какво представлява кампанията „Веселите зъбки“ на dm България

    Инициативата на компанията е сред отличените в Годишните награди за отговорен бизнес 2016 на Българския форум на бизнес лидерите
    19 юли 2017, 16:36 a+ a- a

    Вижте видео от награждаването на dm България от церемонията на Наградите за отговорен бизнес 2016

    По-рано тази година Българският форум на бизнес лидерите връчи своите Годишни награди за отговорен бизнес 2016. Целта на инициативата е да отличи и популяризира забележителния принос на отговорния бизнес към обществото чрез подкрепа за области като образование, екология, развитие на служителите и много други, а и да насърчи все повече фирми да развиват социални инициативи. В 14-то издание на конкурса участваха 84 проекта, осъществени от 57 компании, в шест категории. 

    В Economy.bg отново ще ви представим инициативите, които бяха отличени с награда. Ще разкажем за проектите, как са били реализирани и какви резултати са постигнали, за да могат повече хора да се запознаят с инициативите, които реализират компаниите в България като част от политиката си за корпоративна социална отговорност.

    Кампанията „Веселите зъбки“ 2016  донесе на dm България почетното трето място в категория „Маркетинг, свързан с кауза“ в Годишните награди за отговорен бизнес 2016 на Българския форум на бизнес лидерите. За проекта разказва Александрина Цонева, и.д. маркетинг мениджър онлайн реклама и BTL активности. 

    Моля, опишете проекта с три думи. 

    Социален, образователен, за деца.

    А как бихте го описали в три изречения? 

    Кампанията „Веселите зъбки“ се проведе през 2016 г. в 24-те града, в които dm България има свои магазини. В рамките на кампанията „Веселите зъбки“ общо 55 235 деца от цяла България получиха талони за безплатен стоматологичен преглед, който се извършваше в над 380 стоматологични кабинета. Тази инициатива се осъществи със съдействието на Сдружението на българските зъболекари (СБЗ).

    Как беше реализирана и какви са резултатите от нея? 

    Кампанията „Веселите зъбки“ обхвана 25 235 деца в 126 детски градини. Всяко от тях получи тематичен комплект подаръци  – паста или четка за зъби, чашка за жабурене, книжка с весели истории, картинки, игри и съвети за устната хигиена. Във всяка книжка имаше по девет специални талона – осем за 20% отстъпка при покупка на продукти от категория „Устна хигиена“ и един талон за безплатен стоматологичен преглед в кабинетите на Сдружението на българските зъболекари.

    Допълнително в магазините на dm България бяха раздадени още 30 000 броя талони. От тях възможност да се възползват имаха клиентите, закупили детски или бебешки стоки. Талоните за безплатен профилактичен преглед бяха валидни от 01.10. – 31.12.2016 г.

    Тъй като децата учат най-добре, докато се забавляват, в 10 детски градини бяха организирани образователни представления, в които участваха зъболекари. Те разказаха за основните правила за миене на зъбите, как се поддържа добра устна хигиена и какво децата трябва да правят, за да имат здрави и бели зъбки. Предвидени бяха и игри с аниматор, в които децата упражняваха наученото. Представленията се проведоха в периода 17.10. – 28.10.2016 г. в детски градини в градовете Ловеч, Монтана, Благоевград, Сандански, Сливен, Враца, Плевен, Добрич, Шумен и Хасково.

    Какви ресурси бяха вложени? 

    В кампанията беше вложен значителен финансов ресурс, който бе инвестиран по множество направления – образователни книжки,  представления в детски градини,  подаръци за децата, които да спомогнат при изграждането на навика за миене на зъбките, реклама и комуникация на социалната кампания.

    През платформата TimeHeroes dm България подпомогна социална инициатива на сдружение „Василица“, гр. Варна. Нейната цел е да се изградят основни навици за грижа за личната хигиена на деца от крайно бедни семейства. Компанията dm България се включи в кампанията, като дари 500 четки за зъби и 500 пасти за зъби.

    Във „Веселите зъбки“ 2016 се инвестира и огромен човешки ресурс от страна на всички отдели на dm България – от осъществяването на първоначалния контакт с детските градини през организацията и комуникацията на кампанията и логистичното разпределение на всички образователни и подаръчни материали до касите на всеки dm магазин, където служителите раздаваха 30 000 талона за безплатни профилактични прегледи на деца в кабинетите на зъболекарите от Сдружението на българските зъболекари.

    Какво не знаят хората за вашата компания?

    Компанията dm e най-голямата верига, специализирана в търговия с дрогерийни стоки в България. Към 15.06.2017 г. dm България има 69 магазина в 25 български града. Асортиментът на веригата обхваща над 14 000 дрогерийни стоки, включително 23 собствени марки.

    В центъра на своята дейност dm поставя човека като клиент, служител или партньор. Основната цел на dm България е да изгражда компания, отговаряща на потребностите на клиента, да е надежден и коректен партньор и да предлага на служителите си реални възможности за развитие.

     

    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    АИКБ: Сивият сектор у нас е 21,5%
    Методика за превенция на недекларираната заетост ще помага на работодателите да не допускат сиви практики
    преди 10 часа
    Хапчето на Merck е значително по-малко ефективно от първоначално съобщеното
    Според новите данни ефективността му срещу хоспитализации и смърт е 30%
    преди 10 часа
    109-ият магазин Lidl отвори врати в София
    Обектът е построен на мястото на някогашната Къпалня „Чайка“ на бул. „Тодор Александров“ в ж.к. Разсадника
    преди 12 часа
    eMAG стартира програмата „От България“ в подкрепа на малките производители
    От програмата могат да се възползват малки местни производители, НПО и занаятчии
    преди 13 часа
    30% от бизнеса в сектор „Търговия, транспорт и ресторантьорство“ отчита намалени приходи
    През октомври почти 30% от нефинансовите предприятия у нас отчитат намалени приходи