За шести пореден път глобалната организация Superbrands връчи наградите на най-силните потребителски и бизнес марки на българския пазар на тържествена церемония в Sofia Event Center.
Глобалната организация Superbrands е независима институция, фокусирана върху брандинга. Тя отличава и промотира изключителните търговски марки, които се открояват и доминират над всички останали в рамките на националния пазар. Организацията провежда конкурса за отличията Superbrands и осъществява едноименната промоционална програма, която е представена в над 90 страни. През 2005 г. България стана официален член на глобалната организация Superbrands.
Какви са промените в гимназията на СофтУни и как екипът се подготвя за бъдещето, разказват Евгения Пеева, Изпълнителен директор на СофтУни Будител, и Светлин Наков, съосновател на СофтУни и СофтУни Будител
Присъединяването на България към Шенген и еврозоната ще е от полза и за френските фирми у нас – Весела Тодорова-Мозеттиг, директор на Френско-българската търговска и индустриална камара, пред Economy.bg