За шести пореден път глобалната организация Superbrands връчи наградите на най-силните потребителски и бизнес марки на българския пазар на тържествена церемония в Sofia Event Center.
Глобалната организация Superbrands е независима институция, фокусирана върху брандинга. Тя отличава и промотира изключителните търговски марки, които се открояват и доминират над всички останали в рамките на националния пазар. Организацията провежда конкурса за отличията Superbrands и осъществява едноименната промоционална програма, която е представена в над 90 страни. През 2005 г. България стана официален член на глобалната организация Superbrands.
Какво да очакваме от новия Терминал 3, как ще се трансформират Т1 и Т2, ще имаме ли регионална летищна академия и какви са най-новите тенденции при въздушния трафик разказва Хесус Кабайеро, изпълнителен директор на „СОФ Кънект“
Със SoftUni AI учим хората как да ползват AI инструменти във всички сфери на живота и на бизнеса - Светлин Наков, съосновател на СофтУни, пред Economy.bg