събота, 07 декември 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3775 прочитания

    Paysafe с нова корпоративна идентичност

    Вижте новото лого на компанията
    07 юни 2018, 17:40 a+ a- a

    Глобалният доставчик на разплащателните решения Paysafe представи новото си глобално мото – „Plug into Paysafe“, заедно с новите си лого и корпоративна идентичност.

    Новият бранд на Paysafe беше показан за първи път на две спортни събития, проведени наскоро – на американското автомобилно състезание „500-те мили на Индианаполис“ (Indy500) и на ръгби мача на „Барберианс“ (Barbarians) – Англия в Лондон, съобщават от българския офис на компанията.

    „Новото ни лого включва двоеточието като символ на това, че предлагаме връзка с неограничен избор от модерни решения и възможности. Новата ни идентичност представя и множеството елементи от портфолиото на Paysafe, които могат да  бъдат организирани по различни начини. Така се създават най-подходящите и персонализирани разплащателни решения“, каза Оскар Нибоер, главен директор „Маркетинг“ в Paysafe Group.

    Новото лого на Paysafe

    Мотото „Plug into Paysafe“ подчертава как един търговец може да се „включи“ към платформата на Paysafe, която покрива всеки аспект на разплащанията. Paysafe продължава да разширява своя бизнес – придобиването на iPayment затвърди позицията на фирмата като един от 5-те водещи небанкови процесора на платежни транзакции в САЩ и като предпочитан партньор за бързо развиващия се сектор на малките и средните предприятия.

    Позиционирането на новия бранд съвпадна и с глобалното представяне на новата онлайн услуга на Paysafe за кешово разплащане, Paysafecash. Тя на практика дава възможност на потребителите да плащат в брой, когато пазаруват онлайн, вместо да въвеждат банковите си данни или тези от кредитната си карта. Paysafecash е първият онлайн кешов метод, чрез който може да се зареди дигитален портфейл, включително тези на Paysafe – Skrill и NETELLER.

    Решението на Paysafe за разплащателни услуги чрез вноски или след получаването на фактура, Payolution, също беше ребрандирано на Paysafe: Pay Later.

    „През годините компанията се разви във водещ глобален доставчик на разплащателни решения. Българската фирма се разрасна в съответствие с този глобален растеж, като ключовото за 2018 г. е да продължим увеличението на екипа ни, най-вече по софтуерно разработване на продуктите ни за дигитално разплащане. Мисля, че новата ни идентичност ще допринесе за затвърждаване на имиджа ни на водеща глобална компания в областта на онлайн разплащанията, както и на работодател, който предоставя уникални възможности за работа с дигитални платежни продукти, използвани на практика в цял свят“, каза Мирослав Божилов, генерален директор на Paysafe България.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 20 часа
    FT: България привлича рекордни инвестиции в технологичния сектор
    Facebook, Световната банка и самият „Файненшъл таймс“ разкриха свои технологични центрове в София през последната година
    преди 14 часа
    Над 2000 стартъпа са създали 15 хил. нови работни места у нас
    София е сред десетте най-добри градове за развиване на стартъп предприемачество, подчерта президентът Радев
    преди 17 часа
    Остават 10 дни за промени и плащане на авансовия корпоративен данък за 2019
    Това е и последният срок, в който фирмите имат възможност да направят корекция на декларираните от тях авансови вноски за тази година
    преди 18 часа
    Wizz Air поиска отпадане на бизнес класата за всички кратки полети
    Нискотарифният превозвач призова авиационната индустрия да спре да изпълнява полети с празни места в бизнес класа
    преди 22 часа
    General Motors ще строи фабрика за автомобилни батерии
    Тя ще е на стойност $2.3 млрд. и ще бъде съвместно дружество с южнокорейската LG Chem