петък, 21 септември 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    225 прочитания

    Facebook изпробва реклами с подсилена реалност

    Рекламодателите ще могат да покажат как продуктите им изглеждат в реална обстановка
    11 юли 2018, 15:50 a+ a- a

    Facebook разкри, че ще пусне нов рекламен формат, който ще позволи на бизнес потребители да публикуват триизмерни изображения на продуктите си, които ще бъдат наслагвани върху картина на живо от заобикалящата среда. Първоначално услугата за реклами чрез подсилена реалност бе предложена за Messenger, а сега подобни съобщения ще се появят и на стената.

    Ти Ахмад-Тейлър, вицепрезидент по продуктов маркетинг във Facebook, показа новия формат и как той може да бъде използван за пробването на очила, козметика или други продукти.

    Рекламите ще изглеждат като всички останали, но ще имат бутон „Натисни тук ,за да изпробваш“, който ще отваря възможностите за подсилена реалност.

    Michael Kors е първата марка, която изпробва формата, а Sephora, NYX Professional Makeup, Bobbi Brown, Pottery Barn, Wayfair и King ще започнат тестове до края на лятото.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 14 минути
    Подготвяме кампания за привличане на туристи от Китай
    Официалният туристически портал на България ще бъде достъпен и на китайски език
    преди 2 часа
    Световна банка: Отпадъците в световен мащаб може да се увеличат със 70%
    До 2050 населението в България ще намалее с близо 2 милиона, но човек ще генерира 40% повече боклук, прогнозира организацията
    преди 6 часа
    преди 6 часа