четвъртък, 24 януари 2019  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    287 прочитания

    Facebook изпробва реклами с подсилена реалност

    Рекламодателите ще могат да покажат как продуктите им изглеждат в реална обстановка
    11 юли 2018, 15:50 a+ a- a

    Facebook разкри, че ще пусне нов рекламен формат, който ще позволи на бизнес потребители да публикуват триизмерни изображения на продуктите си, които ще бъдат наслагвани върху картина на живо от заобикалящата среда. Първоначално услугата за реклами чрез подсилена реалност бе предложена за Messenger, а сега подобни съобщения ще се появят и на стената.

    Ти Ахмад-Тейлър, вицепрезидент по продуктов маркетинг във Facebook, показа новия формат и как той може да бъде използван за пробването на очила, козметика или други продукти.

    Рекламите ще изглеждат като всички останали, но ще имат бутон „Натисни тук ,за да изпробваш“, който ще отваря възможностите за подсилена реалност.

    Michael Kors е първата марка, която изпробва формата, а Sephora, NYX Professional Makeup, Bobbi Brown, Pottery Barn, Wayfair и King ще започнат тестове до края на лятото.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 31 минути
    преди 2 часа
    София обсъжда с Берлин присъединяване към платформата Start Alliance
    Целта на Start Alliance е да подпомага глобалния растеж на стартъпите
    преди 2 часа
    Джак Ма: Технологиите могат да доведат до трета световна война
    Винаги наемам хора, които са по-умни от мен, отбеляза основателят на Alibaba
    преди 4 часа
    Протест на гръцките фермери блокира днес ГКПП „Кулата"
    Възможно е образуване на колони от чакащи автомобили