четвъртък, 24 януари 2019  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    334 прочитания

    Новата марка на Volvo е фокусирана върху мобилни услуги

    M ще работи по концепт за ера, в която притежаването на автомобил е рядкост
    12 юли 2018, 15:20 a+ a- a

    Volvo представи новата си марка M, която няма да окуражава потенциалните потребители да закупят автомобил, а съвсем обратното. Шведската компания иска да убеди шофьорите, че бъдещето е в разполагането с автомобил, запазен през приложение за мобилни устройства.

    Софтуерът ще е интелигентен и ще се нагажда към нуждите на потребителя. Той ще позволява споделянето на превозни средства и ще цели да елиминира нуждата от закупуване на личен автомобил.

    M ще е базирана на шведската услуга за споделяне на автомобили Sunfleet. Тя ще залегне в приложението на Volvo през 2019.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 60 минути
    София обсъжда с Берлин присъединяване към платформата Start Alliance
    Целта на Start Alliance е да подпомага глобалния растеж на стартъпите
    преди 1 час
    преди 2 часа
    Джак Ма: Технологиите могат да доведат до трета световна война
    Винаги наемам хора, които са по-умни от мен, отбеляза основателят на Alibaba
    преди 3 часа
    Протест на гръцките фермери блокира днес ГКПП „Кулата"
    Възможно е образуване на колони от чакащи автомобили