петък, 21 септември 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    264 прочитания

    Новата марка на Volvo е фокусирана върху мобилни услуги

    M ще работи по концепт за ера, в която притежаването на автомобил е рядкост
    12 юли 2018, 15:20 a+ a- a

    Volvo представи новата си марка M, която няма да окуражава потенциалните потребители да закупят автомобил, а съвсем обратното. Шведската компания иска да убеди шофьорите, че бъдещето е в разполагането с автомобил, запазен през приложение за мобилни устройства.

    Софтуерът ще е интелигентен и ще се нагажда към нуждите на потребителя. Той ще позволява споделянето на превозни средства и ще цели да елиминира нуждата от закупуване на личен автомобил.

    M ще е базирана на шведската услуга за споделяне на автомобили Sunfleet. Тя ще залегне в приложението на Volvo през 2019.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    Световна банка: Отпадъците в световен мащаб може да се увеличат със 70%
    До 2050 населението в България ще намалее с близо 2 милиона, но човек ще генерира 40% повече боклук, прогнозира организацията
    преди 5 часа
    преди 5 часа
    преди 23 часа
    Airbnb обеща по-голяма прозрачност на цените си
    Платформата се съгласи да изпълни исканията на ЕК