понеделник, 20 август 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    877 прочитания

    Unicredit спира рекламите си във Facebook

    Причината е начинът, по който Социалната мрежа обработва личните данни на своите потребители
    08 август 2018, 13:48 a+ a- a

    UniCredit ще спре използването на Facebook за реклама и маркетингови кампании. Това заяви изпълнителният директор на базираната в Италия банкова група – Жан Пиер Мюстие, по време на конферентен разговор с бизнес анализатори.

    По думите му решението е било взето още в края на месец март. Като причината бе посочен скандалът с Cambridge Analytica.

    „Facebook не действа етично. Докато това не се промени, няма да я използваме“, поясни Мюстие. Според него въпреки уверенията от страна на компанията, че няма да ползва данните на потребителите по неправомерен начин, в крайна сметка го е направила.

    Новината идва на фона на обявените от Facebook намерения да събира допълнително банкова информация за потребителите си.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    17 август 2018, 15:25
    Ангелкова: Очакваме около 5% ръст на чуждите туристи
    През октомври ще бъдат представени винено-кулинарните дестинации
    17 август 2018, 15:13
    Шефката на Търговския регистър подаде оставка
    Министърът на правосъдието е приела оставката й
    17 август 2018, 14:36
    ЕК получи над 4,6 млн. отговора в допитване за лятното часово време
    Брюксел ще анализира и обяви резултатите след няколко седмици
    17 август 2018, 14:15
    Турция обяви пакет от мерки за подкрепа на икономиката
    Лиpaтa дocтигнa рекордно ниско ниво нa 13 aвгycт, пoтъвaйĸи само за 5 дни с 21% cпpямo долара