петък, 16 ноември 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1017 прочитания

    Unicredit спира рекламите си във Facebook

    Причината е начинът, по който Социалната мрежа обработва личните данни на своите потребители
    08 август 2018, 13:48 a+ a- a

    UniCredit ще спре използването на Facebook за реклама и маркетингови кампании. Това заяви изпълнителният директор на базираната в Италия банкова група – Жан Пиер Мюстие, по време на конферентен разговор с бизнес анализатори.

    По думите му решението е било взето още в края на месец март. Като причината бе посочен скандалът с Cambridge Analytica.

    „Facebook не действа етично. Докато това не се промени, няма да я използваме“, поясни Мюстие. Според него въпреки уверенията от страна на компанията, че няма да ползва данните на потребителите по неправомерен начин, в крайна сметка го е направила.

    Новината идва на фона на обявените от Facebook намерения да събира допълнително банкова информация за потребителите си.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 часа
    Над 28 милиона касови бележки са регистрирани в Лотарията на НАП
    Остават 20 дни до тегленето на голямата награда от 50 000 лева
    преди 5 часа
    преди 5 часа
    Как технологиите промениха аутсорсинга и какво означава това за специалистите в сектора?
    Вижте какви са наблюденията на технологичната компания „Тек Експъртс“
    преди 6 часа