събота, 20 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1778 прочитания

    Започна подаването на заявки за Effie България 2018

    За 11-а поредна година водещи компании и рекламни агенции ще премерят сили в един от най-престижните конкурси
    20 август 2018, 10:54 a+ a- a

    За 11-а поредна година агенции и рекламодатели ще могат да вземат участие в българското издание на най-престижния в света конкурс, отличаващ ефективността на маркетинговите комуникации – Effie Awards®, организиран у нас от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). В надпреварата ще бъдат оценени целите и постигнатите резултати от проведените рекламни кампании през изминалата година. 

    Конкурсът ще се проведе в периода септември-октомври 2018 г. и ще завърши със стилна гала церемония в края на ноември. От БАКА определиха три срока за подаване на заявки – 8, 15 и 23 октомври. Разликата между тях ще бъде в таксата за участие. По-ранно подадените заявки ще бъдат таксувани на по-ниска стойност. 

    Традиционно проекти, описващи кампании и маркетингови практики, които са доказали максимална ефективност по измерими критерии, могат да бъдат подавани в пет категории: "Стоки", "Услуги", "Промоции", "Корпоративни комуникации" и "Социална, медийна, политическа кампания". Сред условията за участие е кампаниите да бъдат реализирани в периода 1 януари 2017 г. -  30 септември 2018 г.

    Тази година организаторите на конкурса Effie България предлагат нов темплейт за заявка за участие с цел по-добро представяне и възприемане на информацията. Документи и ръководство за участие могат да бъдат изтеглени от www.effiebulgaria.org. Подадените заявки ще бъдат оценявани в два кръга от независимо жури от доказали се специалисти в различни области на бизнеса. В първия кръг всяка кампания ще бъде журирана самостоятелно, без да се сравнява с останалите в категорията. През втория кръг от оценяването заявките ще бъдат разглеждани и съпоставяни по категории. При формирането на оценките най-голяма тежест ще имат показаните резултати от рекламните кампании. Ще бъдат разглеждани и оценявани и пазарната среда, стратегическата идея и реализацията й.

    Най-добрите кампании ще бъдат отличени  със златна, сребърна или бронзова статуетка., а финалистите и победителите в конкурса ще получат точки, с които ще бъдат класирани в международната класацията на ефективните компании и брандове The Effie Effectiveness Index®. 

    Вече 50 години наградите Effie са общопризнатият стандарт за измерване на успеха сред рекламните агенции и рекламодателите по света, а за маркетолозите  е въпрос на гордост и престиж да притежават Effie в своето CV. България не е изключение от тази тенденция, представяйки ежегодно иновативни и интересни проекти с впечатляващи резултати. 

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 17 часа
    JPMorgan: Не разчитайте на увеличаване на биткойна след разполовяването
    Банката прогнозира спад в стойността на най-голямата криптовалута в света
    преди 18 часа
    СЗО даде ново име на Covid и други респираторни вируси
    Международната агенция актуализира терминологията, която препоръчва за описание на респираторни инфекции
    преди 1 ден
    В София започна Serp Conf. 2024 International
    Вторият ден на конференцията, 19 април, е с акцент върху електронната търговия
    преди 1 ден
    Марк Рюте: Ще съдействаме и пред Австрия за пълноправното ви членство
    Неприемливо е да не сте членове на Шенген и по сухопътни граници, заяви министър-председателят на Нидерландия
    преди 1 ден
    BILLA България стартира своята лятна програма за ученици от цялата страна
    Всички желаещи могат да кандидатстват онлайн в новия кариерен сайт на компанията
    преди 2 дни
    Китайската икономика с по-висок от очакваното ръст
    Подпомогната от промишленото производство