четвъртък, 19 септември 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1719 прочитания

    Злато и сребро за български вина на China Wine and Spirits Awards 2018

    Вината на „Аугео Фемили Естейт” са единствените български победители в тазгодишното издание на конкурса
    27 август 2018, 13:24 a+ a- a

    Две вина на „Аугео Фемили Естейт” спечелиха медали от China Wine and Spirits Awards 2018, съобщават оттам. ‎Аугео Розе 2017 е носител на златен медал, а Аугео Совиньон блан 2017 завоюва сребро. ‎Вината на „Аугео Фемили Естейт” са единствените български представители, спечелили медали ‎в това издание. ‎

    ‎„Огромна радост и чест е за нас да получим поредните международни отличия, с които ‎показваме на света, че в България се прави вино на изключително високо ниво”, сподели ‎Гергана Манолова, маркетингов директор и съдружник във фирмата ‎производител „Екскуизит ‎Уайнс”. ‎

    Златният медалист „Аугео Фемили Естейт Розе 2017 е купаж между типичния български сорт ‎Широка Мелнишка, Каберне совиньон и Сира. Виното е свежо с плодови и цветни аромати и ‎средно тяло. Носителят на сребърно отличие „Аугео Фемили Естейт Совиньон Блан 2017 е ‎нежно и свежо вино с бледожълт цвят направено по европейски стил. ‎

    Конкуренцията в конкурса беше оспорвана с над пет хиляди вина, участващи от цял свят. ‎Повече от 100 винени експерти от Китай журираха „на сляпо“ използайки 100-точковата ‎система на оценяване в престижния конкурс, който се проведе по-рано през август в Хонг ‎Конг.‎

    ‎По-рано тази година Аугео Фемили Естейт Мелник 55 2016 добави двоен златен медал отново ‎в Китай след отличието си в Англия през ноември миналата година, а Аугео Фемили Естейт ‎Екскуизит Розе 2017 спечели злато в Канада. ‎

    Китай е пазар на вино, който продължава да расте и интересът към внос на вино от Европа се ‎увеличава всяка година. До 2020 се очаква Китай да задмине традиционни пазари като Англия ‎и Франция и да стане втората държава с най-голяма консумация на вино в света и внос на вино ‎на стойност над 21 милиарда долара. ‎

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 часа
    Бизнес организации стартират инициатива за повече добри новини за българската икономика
    Кампанията „За да успеем в България“ е провокирана от отказа на електронните медии да споменават фирмени и продуктови наименования с информационна, а не с рекламна цел
    преди 9 часа
    ЕС даде ултиматум на Борис Джонсън
    „Покажи ни план за Брекзит в следващите 12 дни или това е краят“, гласи той
    преди 9 часа
    Стартира нова кампания, която популяризира учителската професията
    Инициативата „Да преподаваш е яко“ на Гьоте-институт България насърчава младите хора да изберат професията на учител по немски език
    преди 13 часа
    В София са базирани над 92% от българските технологични компании
    Столицата привлича 54% от инвестициите в България и произвежда 40% от БВП на страната