петък, 21 септември 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    413 прочитания

    Twitter също ще оповестява информация за рекламите и рекламодателите си

    Според новите им правила за реклама данните ще са достъпни онлайн
    14 септември 2018, 09:06 a+ a- a

    През май Twitter съобщи, че възнамерява да подобри прозрачността за това кой публикува реклами в мрежата им, свързани с избори. В допълнение към правилата как рекламодатели трябва да посочат името и данните си за контакт, социалната мрежа вече изисква от тях да докажат самоличността си, както и че живеят в страната, в която публикуват политически реклами.

    Освен това социалната мрежа ще публикува публично в интернет пространството пълен отчет за излъчените реклами и рекламодателите зад тях. 

    Допреди бяха засегнати само рекламите за кандидати за управление, но сега правилата включват правни въпроси от национално значение. Сред темите са търсене на публичното мнение за въвеждането на закони за аборт, климатични промени, оръжия, имиграция, здравеопазване и други.

    Спонсорираните реклами ще разкриват кой плаща за разпространението. Всички рекламодатели ще трябва да потвърдят профилите си до 30 септември. В противен случай рекламите им ще бъдат спрени автоматично.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.