Вижте рекламен клип на Даниел Боровков, в който младият режисьор предлага нов слоган за Coca-Cola
„Още 16-годишен си дадох сметка, че филмите са невероятно силна медия, чрез която мога да споделям идеи и послания“, разказа ни Даниел Боровков. Той е млад режисьор с любов към епичните кадри и умело разказаните истории. Създател е на рекламен клип на Coca-Cola, наречен „Признаци на живот“.
Видеото не е финансирано или поръчано от компанията, но лесно би могло да се впише в комуникациите на бранда. Разказва историята на двамата учени, които се завръщат на Земята в търсене на признаци на живот стотици години, след като човечеството е напуснало планетата.
Откъде почерпихте вдъхновение?
Даниел Боровков: Силно съм повлиян от филмите на Кристофър Нолан и хумористичните реклами на Дейвид Шейн и Барт Тимър. Също така много обичам да пътешествам и винаги, когато имам възможност, с радост се отправям към нова дестинация. Исландия, където снимахме „Признаци на живот“, беше в списъка ми с места, които искам да посетя. Гледайки снимки от там, мозъкът ми просто не можеше да спре да работи. Продължавах да си мисля за хилядите неща, които можех да снимам. В крайна сметка, реализирах това.
Слоганът, който се предлага, е: Coca-cola - най-хубавото нещо, след самия живот (Next best thing to life).
Рекламата е реализирана с участието на трима съученици на Боrовков и е с бюджет под 10 хил. щ. д. по думите на режисьора.
„Сблъсках се с доста предизвикателства, но най-много ме притесняваше подборът нa места за снимките. Не ги бях виждал на живо и не знаех какво да очаквам. Още повече, че искахме да внушим, че на Земята няма живот. Трябваха ни места, на които да няма никакви следи от човешко присъствие“, посочи Боровков пред Economy.bg
„Определено беше трудно да го направим само с трима души на снимачната площадка, но си струваше“, сподели още младият режисьор. По думите му със сигурност следващият проект, който ще реализира, също ще бъде реклама.