Apple, Google и Amazon са трите най-скъпи марки в света. Това сочи ежегодното проучване на изследователската компания Interbrand. Тя подрежда брандовете на базата на няколко фактора, сред които финансови успехи на продуктите и услугите и влиянието на марката върху избора на потребителите.
Apple е класирана първа със стойност на марката от 214 млрд. долара. На второ място е Google със стойност от 155 млрд. долара. Двете технологични компании държат първите места в класацията вече шест последователни години. Facebook пада с едно място до девета позиция.
Сред марките, които през миналата година влизаха в класацията топ 100, но тази година са извадени от списъка са Tesla, Thomson Reuters и Smirnoff.
Вижте кои марки влизат в топ 10:
1. Apple (214 млрд. долара)
2. Google (155 млрд. долара)
3. Amazon (101 млрд. долара)
4.Microsoft (93 млрд. долара)
5. Coca-Cola (66 млрд. долара)
6. Samsung (60 млрд. долара)
7. Toyota (53 млрд. долара)
8. Mercedes-Benz (49 млрд. долара)
9. Facebook (45 млрд. долара)
10. McDonald’s (43 млрд. долара)