сряда, 24 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1526 прочитания

    25-ото издание на Golden Drum ще се проведе в Словения

    Тази година са подадени 1200 кандидатури от 28 държави
    16 октомври 2018, 13:38 a+ a- a

    Двадесет и петото издание на международния рекламен фестивал Golden Drum ще се проведе в периода 17 - 19 октомври 2018 г. в гр. Порторож, Словения, събирайки световни професионалисти в областта на комуникациите и рекламата. 1200 са подадените кандидатури от 28 държави, които ще се състезават за знаменитите отличия.  В продължение на три дни рекламната надпревара ще предложи богата качествена програма с 40 известни и всепризнати гост – лектори, вдъхновяващи семинари и уъркшопи за придобиване на ценен опит, създаване на нови приятелства и контакти. Номинациите ще бъдат обявени утре, 17 октомври 2018 г., а кулминацията ще бъде награждаването на победителите в петък, 19 октомври 2018 г., по време на тържествена церемония.  

    От 28 страни, конкуриращи се тази година, Румъния подаде най-много заявки – общо 188. Веднага след нея се нарежда Русия с 149 кандидатури. Най-голямо увеличение на проектите има при Македония - над 600% ръст в сравнение с миналата 2017 г., а към надпреварата тази година се присъединиха и две нови държави - Испания и Португалия. 

    25-тото издание на фестивала Golden Drum представи много новости в конкурсната програма. "Промяната в регламента на конкурса беше предизвикателство за нас, но агенциите приеха това като стимул и подадоха повече заявки отколкото очаквахме.", заяви заместник-председателят Стоян Пелко, който съвместно със съвета на конкурса Golden Drum, преработиха тазгодишната програма на фестивала. 

    В секцията „WHAT“ най-много заявки има в категориите „F Reach“ (13,25%), „H Craft“ (12,45%) и „A Film“ (8,94%). В секцията „WHY“ водеща е групата „Z Social good“ (9,54%), следвана от „V Entertainment“ (6,43%) и „S Activation“ (5,93%). 

    Младежкият конкурс The Young Drummers Competition регистрира 172 творчески предложения за плакати, които тази година популяризират словенския град Пиран под наслов „Пиран – Градът на Тартини“.  

    Тазгодишните проекти ще бъдат оценявани от жури, съставено от 22-ма международни експерти от творческата индустрия. Душан Дракалски, главен творчески директор за Европа, Ray Productions, е председател на журитo, оценяващо кандидатурите в секция „WHAT“, а Адриан Ботан, глобален изпълнителен творчески директор, McCann Worldgroup и Президент на European Creative Leadership Council, е председател на журитo, определящо кандидатурите в секция „WHY“. Заявките в конкурса за плакат Young Drummers Competition ще бъдат оценявани от петчленно жури, водено от Жосефин Ричардс, творчески директор на INGO Stockholm.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 4 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 4 часа
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.
    преди 5 часа
    ЕП прие директивата относно работата през платформа
    За първи път се въвежда регулация за използването на алгоритми на работното място
    преди 5 часа
    ЕС с нови правила за големите фирми
    Дружествата ще трябва да следят дали стоките им не идват от места с използване на детски труд и замърсяващи природата
    преди 7 часа
    преди 10 часа