Вижте избраните измежду 1200 заявки кампании, които преминават на следващия етап от международния конкурс
The Smarts, Reforma и Saatchi&Saatchi София са трите български рекламни агенции, които се класират за следващия етап на конкурса Golden Drum. Техните кампании са избрани измежду 1200 заявки.
The Smarts
The Smarts ще се бори за награда в категория „Филм“ с два клипа. Първият е реклама на мобилното банкиране на UniCredit Bulbank - „Живееш в телефона си“. Вторият е реклама на IKEA.
Reforma
Reforma ще се бори за награда в категория „Интегрирани комуникации“ с реклама на лютеница. Клиентът е „Филикон-97“. Ключово в кампанията е използването на асоциацията „баба“ и „вкусно“. Докато конкурентните брандове залагат на „по рецепта на баба“, Reforma и техният клиент отиват крачка напред с „направено от баба“.
Saatchi&Saatchi
Saatchi&Saatchi София ще се бори за награда в категория „Социално благо“ с работата си за издателство „Жанет 45“. За да привлече вниманието на обществеността към растящата неграмотност, агенцията направи публично достъпен романа „Под игото“, написан на латиница.