четвъртък, 13 декември 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    976 прочитания

    BioApteka влиза на българския козметичен пазар

    Първата гама, с която новият бранд се представя пред българските потребители, е Honey Therapy
    18 октомври 2018, 15:31 a+ a- a

    Мила Златкова, управител на „Билка Лайфстайл“.

    Козметичната марка BioApteka, изцяло базирана на свойствата и полезните качества на супер храните, влезе на българския пазар. Концепцията и технологичната разработка на серията е на Bilka Lifestyle.

    Първата гама, с която новият бранд се представя пред българските потребители, е Honey Therapy. Тя продължава философията на компанията да създава козметика, вдъхновена от богатството на естествените природни съставки и създадена в унисон с най-новите научни постижения в областта.

    Honey Therapy е базирана на свойствата на меда, който за момента е по-познат като супер храна, част от ежедневното ни кулинарно меню. Но неговите качества и полезни съставки са не по-малко стимулиращи и въздействащи на кожата, косата и устната кухина.

    Хората обикновено свързват меда с неговите вкусови качества и полезното му действие за организма. Истината обаче е, че медът има многовековна история именно като един от най-мощните и естествени регенеративни и стимулиращи продукти и при външна употреба. Медът има множество приложения за възстановяване, подхранване и ежедневна грижа за кожата и косата. И не случайно през последните няколко години световната козметична индустрия използва все повече мед, екстракт от пчелно млечице и прополис. Натуралните продукти с мед имат и друго полезно свойство – те са истински природен антибактериален щит и в същото възстановяваща сила за най-големия човешки орган – кожата.

    Медът и производните от него екстракти са едни от най-силните регенератори и „щитове“ на кожата. Благодарение на уникалния си бленд от захари, ензими, минерали, витамини и аминокиселини, медът има едно от най-силните антибактериални действия за кожата и е може би един от най-мощните природни антиоксиданти.

    Сред другите ключови съставки на продуктовата серия Honey Therapy са мощният антиоксидант натурален пчелен восък, масло ший, какаово масло, растителен глицерин, ментово масло и много други естествени масла. 

    Портфолиото на Honey Therapy включва 11 продукта, създадени изцяло на основата на супер храната мед, пчелното млечице и прополиса. Гамата включва продукти с грижа за лицето (дневен и нощен крем, балсам за устни), за тялото (крем за ръце, тоалетен сапун, душ гел и крем за тяло), за косата (шампоан и балсам) и за устата (паста за зъби и вода за уста).

    „Щастливи сме, че за пореден път можем да зарадваме българския потребител с висококачествена козметична серия, вдъхновена от неизчерпаемата сила на природата. Стартираме BioApteka именно със серията Honey Therapy, защото медът е една от онези суперхрани, които освен безкрайните си полезни свойства, има прекрасен аромат. Сигурни сме, че е само въпрос на време след нашето първо Hello Honey! марката да се наложи на пазара, а потребителите сами да се уверят в качеството на продуктите.“, каза по повод лансирането на BioApteka Мила Златкова, управител на „Билка Лайфстайл“.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 часа
    Папа Франциск ще посети България през май
    От 5 до 7 май той ще посети градовете София и Раковски
    преди 12 часа
    Столична община пусна електронен калкулатор за данъка на колите
    Чрез калкулатора всеки собственик на автомобил в София може да се ориентира какъв данък МПС дължи
    преди 12 часа
    Две трети от младите българи до 29 години живеят в пренаселени домакинства
    България е на второ място в ЕС по този показател
    преди 13 часа
    Тереза Мей оцеля при вота на недоверие
    Тя се зарече да реализира Brexit