събота, 07 декември 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1562 прочитания

    BioApteka влиза на българския козметичен пазар

    Първата гама, с която новият бранд се представя пред българските потребители, е Honey Therapy
    18 октомври 2018, 15:31 a+ a- a

    Козметичната марка BioApteka, изцяло базирана на свойствата и полезните качества на супер храните, влезе на българския пазар. Концепцията и технологичната разработка на серията е на Bilka Lifestyle.

    Първата гама, с която новият бранд се представя пред българските потребители, е Honey Therapy. Тя продължава философията на компанията да създава козметика, вдъхновена от богатството на естествените природни съставки и създадена в унисон с най-новите научни постижения в областта.

    Honey Therapy е базирана на свойствата на меда, който за момента е по-познат като супер храна, част от ежедневното ни кулинарно меню. Но неговите качества и полезни съставки са не по-малко стимулиращи и въздействащи на кожата, косата и устната кухина.

    Хората обикновено свързват меда с неговите вкусови качества и полезното му действие за организма. Истината обаче е, че медът има многовековна история именно като един от най-мощните и естествени регенеративни и стимулиращи продукти и при външна употреба. Медът има множество приложения за възстановяване, подхранване и ежедневна грижа за кожата и косата. И не случайно през последните няколко години световната козметична индустрия използва все повече мед, екстракт от пчелно млечице и прополис. Натуралните продукти с мед имат и друго полезно свойство – те са истински природен антибактериален щит и в същото възстановяваща сила за най-големия човешки орган – кожата.

    Медът и производните от него екстракти са едни от най-силните регенератори и „щитове“ на кожата. Благодарение на уникалния си бленд от захари, ензими, минерали, витамини и аминокиселини, медът има едно от най-силните антибактериални действия за кожата и е може би един от най-мощните природни антиоксиданти.

    Сред другите ключови съставки на продуктовата серия Honey Therapy са мощният антиоксидант натурален пчелен восък, масло ший, какаово масло, растителен глицерин, ментово масло и много други естествени масла. 

    Портфолиото на Honey Therapy включва 11 продукта, създадени изцяло на основата на супер храната мед, пчелното млечице и прополиса. Гамата включва продукти с грижа за лицето (дневен и нощен крем, балсам за устни), за тялото (крем за ръце, тоалетен сапун, душ гел и крем за тяло), за косата (шампоан и балсам) и за устата (паста за зъби и вода за уста).

    „Щастливи сме, че за пореден път можем да зарадваме българския потребител с висококачествена козметична серия, вдъхновена от неизчерпаемата сила на природата. Стартираме BioApteka именно със серията Honey Therapy, защото медът е една от онези суперхрани, които освен безкрайните си полезни свойства, има прекрасен аромат. Сигурни сме, че е само въпрос на време след нашето първо Hello Honey! марката да се наложи на пазара, а потребителите сами да се уверят в качеството на продуктите.“, каза по повод лансирането на BioApteka Мила Златкова, управител на „Билка Лайфстайл“.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 21 часа
    FT: България привлича рекордни инвестиции в технологичния сектор
    Facebook, Световната банка и самият „Файненшъл таймс“ разкриха свои технологични центрове в София през последната година
    преди 15 часа
    Над 2000 стартъпа са създали 15 хил. нови работни места у нас
    София е сред десетте най-добри градове за развиване на стартъп предприемачество, подчерта президентът Радев
    преди 18 часа
    Остават 10 дни за промени и плащане на авансовия корпоративен данък за 2019
    Това е и последният срок, в който фирмите имат възможност да направят корекция на декларираните от тях авансови вноски за тази година
    преди 19 часа
    Wizz Air поиска отпадане на бизнес класата за всички кратки полети
    Нискотарифният превозвач призова авиационната индустрия да спре да изпълнява полети с празни места в бизнес класа
    преди 23 часа
    General Motors ще строи фабрика за автомобилни батерии
    Тя ще е на стойност $2.3 млрд. и ще бъде съвместно дружество с южнокорейската LG Chem