Кристина Симеонова и Мая Златкова спечелиха трето място
Кристина Симеонова от Graffiti BBDO /BBDO Group/ и Мая Златкова от Proximity Sofia /BBDO Group/, са единственият български екип, който спечели приз в Young Drummers Competition – конкурсът, който се проведе в рамките на 25-ото юбилейно издание на международния фестивал за реклама Golden Drum в Порторош, Словения.
172 проекта от 28 държави се състезаваха за вниманието и признанието на журито, което присъди 3-то място на екипът на BBDO Group за творческата концепция “Hear Tartini in every step”. Задачата пред младите творци беше да подсилят имиджа на Пиран като град на Джузепе Тартини. Участниците трябваше да представят постер или серия от такива, които по-нататък могат да бъдат развити в кампания. Работата на Мая и Кристина може да видите тук.
„За нас това отличие е много важно признание. Имахме силна конкуренция от много различни държави и култури и работата ни беше оценена от международно жури, което е още по-ценно. За съжаление много късно разбрахме, че печелим и нямахме възможност да присъстваме лично на церемонията в Словения, но се надяваме догодина да сме там с първо място“, споделят те.