сряда, 24 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3058 прочитания

    Маркетологът на бъдещето: съвети за оцеляване

    За промените в професията вижте какво сподели Елизабет Гранвил-Попова, старши бранд мениджър в Nestlé
    06 ноември 2018, 09:35 a+ a- a

    „Новата дигитална среда промени нашата работа като маркетолози. Промени се конкурентната среда. Никой не е предполагал, че компании като Uber или като AirBnB ще станат основни конкуренти на таксиметровите шофьори или съответно на хотелиерството. Също така промени се начинът, по който ние достигаме до нашите потребители. На практика, вече не е достатъчно да пуснем TV реклама“, отбеляза Елизабет Гранвил-Попова, старши бранд мениджър в Nestlé, по време на форума „Професиите на бъдещето“, организиран от JA България.

    Как се е променила професията на маркетолога през последното десетилетие и кой е подходящият момент човек да повиши своята квалификация? Вижте какво сподели Елизабет Гранвил-Попова на база своя личен опит:

    За промените в професията на маркетолога вижте какво сподели Елизабет Гранвил-Попова, старши бранд мениджър в Nestlé, по време на форума „Професиите на бъдещето“, организиран от JA България.
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 7 часа
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.
    преди 7 часа
    ЕП прие директивата относно работата през платформа
    За първи път се въвежда регулация за използването на алгоритми на работното място
    преди 7 часа
    ЕС с нови правила за големите фирми
    Дружествата ще трябва да следят дали стоките им не идват от места с използване на детски труд и замърсяващи природата
    преди 9 часа
    преди 12 часа