петък, 19 април 2019  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    533 прочитания

    46% от германците не знаят какво е KLM

    Вижте как от компанията увеличават разпознаваемостта на своя бранд
    08 ноември 2018, 09:36 a+ a- a

    KLM е холандска авиокомпания. Най-големият ѝ пазар е Германия, но 46% от населението там не разпознава бранда. Според направено проучване хората смятат, че KLM е банка, радио или ресторант. 

    От компанията се справят с проблема, като поставят на оживена улица банкомат. Вместо да пуска пари, устройството обяснява за услугите на компанията и възнаграждава потребителите с билети за полет. KLM също така създава ресторант, в който клиентите могат да поръчат същата храна, като тази, сервирана по време на полет. От авиокомпанията дори инициират партньорство с национално радио, в рамките, на което да пуснат собствена програма с новини, викторини и музика.

    Вижте повече за кампанията:

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 38 минути
    Стартира кандидатстването на финтех и стартъп компании в третото издание на Elevator Lab
    Българските компании могат да се включват в предизвикателството на Райфайзенбанк до 21 юни 2019
    преди 58 минути
    България ще кандидатства за седалище на Европейския орган по труда
    Очаква се новата структура да стартира своята дейност до края на 2019
    преди 20 часа
    Логистичният център на JYSK България стартира до края на есента
    Дотогава компанията планира да открие поне още 5 обекта в страната
    преди 23 часа
    BILLA отвори врати в Paradise Center
    Търговската верига откри 126-ия си магазин в страната