понеделник, 12 ноември 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    427 прочитания

    46% от германците не знаят какво е KLM

    Вижте как от компанията увеличават разпознаваемостта на своя бранд
    08 ноември 2018, 09:36 a+ a- a

    KLM е холандска авиокомпания. Най-големият ѝ пазар е Германия, но 46% от населението там не разпознава бранда. Според направено проучване хората смятат, че KLM е банка, радио или ресторант. 

    От компанията се справят с проблема, като поставят на оживена улица банкомат. Вместо да пуска пари, устройството обяснява за услугите на компанията и възнаграждава потребителите с билети за полет. KLM също така създава ресторант, в който клиентите могат да поръчат същата храна, като тази, сервирана по време на полет. От авиокомпанията дори инициират партньорство с национално радио, в рамките, на което да пуснат собствена програма с новини, викторини и музика.

    Вижте повече за кампанията:

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    СофтБанк пуска на борсата мобилното си подразделение
    Очаква се пазарната оценка на дружеството да достигне 21 млрд. щ.д.
    преди 7 часа
    Агенцията по заетостта ще обучава кадри за нуждите на туристическия бранш
    Предвижда се ускоряване на процедурите за регистриране на работници от трети страни за сезонна заетост
    преди 10 часа
    Райфайзенбанк: Ипотечното кредитиране бележи ръст
    Вижте какви са средната сума и срок за погасяване на ипотечните заеми в България
    преди 14 часа
    Петима от дуалните ученици на Kaufland започнаха работа в компанията
    След три години обучение те вече са в 11-и клас и работният им процес в компанията може да започне