четвъртък, 24 януари 2019  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    488 прочитания

    46% от германците не знаят какво е KLM

    Вижте как от компанията увеличават разпознаваемостта на своя бранд
    08 ноември 2018, 09:36 a+ a- a

    KLM е холандска авиокомпания. Най-големият ѝ пазар е Германия, но 46% от населението там не разпознава бранда. Според направено проучване хората смятат, че KLM е банка, радио или ресторант. 

    От компанията се справят с проблема, като поставят на оживена улица банкомат. Вместо да пуска пари, устройството обяснява за услугите на компанията и възнаграждава потребителите с билети за полет. KLM също така създава ресторант, в който клиентите могат да поръчат същата храна, като тази, сервирана по време на полет. От авиокомпанията дори инициират партньорство с национално радио, в рамките, на което да пуснат собствена програма с новини, викторини и музика.

    Вижте повече за кампанията:

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 17 часа
    преди 17 часа
    Американска компания откри завод в Димитровград
    Varroc Lighting System ще открие над 150 работни места
    преди 17 часа
    преди 17 часа
    Китайски проект ще конкурира Силициевата долина
    Технологичният район ще бъде изграден в южната част на страната