петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4641 прочитания

    Библията на търговеца „Всичко може да се договори“ с ново издание

    Това е една от най-приложимите книги в областта на преговорите, казва Георги Малчев, управляващ съдружник в Xplora
    30 ноември 2018, 11:31 a+ a- a

    Георги Малчев, управляващ съдружник в Xplora

    Издателство Locus допълни каталога на своята библиотека Carpe Diem с ново издание на бестселъра „Всичко може да се договори“ от Гевин Кенеди, съобщават оттам. Тя излиза под №8 и се нарежда до останалите заглавия в библиотеката, посветена на продажбите, преговорите, лидерството и други ключови умения на успешните личности.

    Книгата е известна и като Библията на търговеца, тъй като представлява незаменим наръчник за всеки, на който в работата или личния живот се налага да преговаря често.

    Без значение дали ще искате повишение в работа, или ще преговаряте с упорития си тийнейджър вкъщи, ще научите ефективни умения за преговори, които да ви помогнат да договорите най-добрата сделка. Експертът в сферата на преговорите Гевин Кенеди ви превежда през всички техники и похвати, от които имате нужда, за да се справите във всяка ситуация.

    Гевин Кенеди е водещ експерт в областта на преговорите; основател и изпълнителен директор на Negotiated Ltd. – консултантска агенция, която организира обучителни семинари върху всички аспекти на преговарянето. Работил е като консултант на частни и държавни компании от Великобритания, Европа, Северна Америка, Южна Африка, Азия и Австралия. Разработеният от него модул на прeговаряне се прилага и препоръчва от хиляди бизнес мениджъри в над 60 страни.

    „Всичко може да се договори“ е подходяща буквално за всички, без значение от пол, професия или личностни характеристики. Ако използваме терминологията на автора, изданието е за  всички... „лисици“, „магарета“, „овце“ и „бухали“. Според Гевин Кенеди когато при преговори сте изправени пред необходимостта да решите какво да правите, се подчинявате на определени характеристики, откривани в една от следните категории:

    Магарета: Когато блажено не осъзнавате възможностите.

    Овце: Винаги, когато мислите, че получаваното от вас е приемливо и винаги, когато другите твърде лесно ви принуждават да правите определен избор, сте като овце на заколение.

    Лисици: Когато наистина знаете какво става и истински вярвате, че заслужавате онова, което договаряте.

    Бухали: Когато изборът ви при преговорите показва, че проумявате дългосрочната полза от развиването на искрени взаимоотношения, за да получите заслужените резултати от преговорите.

    Която и категория да е вашата зона на комфорт, в книгата ще намерите практическо при­ложение на базисните ви умения към все по-сложни ситуации.  

    Вижте какво казва за „Всичко може да се договори“ Георги Малчев, управляващ съдружник в агенцията за интегриран дигитален маркетинг Xplora и преподавател по маркетинг:

    „Една от най-приложимите книги в областта на преговорите. И то във всяка една област – бизнес, работа, продажба или покупка на използвани вещи, семейство… Една от най-силните метафори, които съм срещал в нехудожествена литература – и то изключително приложима метафора. Можете да я усвоявате в началото и в края на всяка глава – първо като се тествате, а след това като усвоите концепцията и сравните отговорите си. Четейки, ще се научите все по-лесно да разпознавате кой подход биха избрали Магаре, Овца, Лисица и Бухал.“

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 минути
    TSMC планира да увеличи работната си сила до 100 000 души
    Най-големият производител на чипове наема с огромни темпове
    преди 15 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 16 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 17 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 19 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ