четвъртък, 13 декември 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    499 прочитания

    Samsung се изкачи на върха по разходи за реклама

    Вижте кои са компаниите с най-големи рекламни бюджети
    05 декември 2018, 15:45 a+ a- a

    За пръв път южнокорейската компания Samsung задмина Procter & Gamble по бюджет, отделен за реклама. По информация на AdAge през 2017 производителят на техника е похарчил 11,2 млрд. щатски долара за рекламни кампании. Procter & Gamble остава на второ място с 10,5 млрд. щатски долара.

    Други технологични гиганти в доклада на AdAge, които отделят значителни ресурси за реклама, са Alphabet, Netflix и Amazon, които са увеличили разходите си за 2017 със съответно 32%, 29% и 26%. САЩ е дом на 44 от компаниите в доклада, които харчат най-много за маркетинг, последвани от 13 компании от Япония, 10 от Германия и 9 от Франция.

    Сред китайските компании, които са увеличили бюджетите си най-бързо в сравнение с 2016, са Alibaba Group Holding, която е удвоила бюджета си до 2,7 млрд.през 2017, и Tencent Holdings, която е похарчила 2 млрд. щатски долара през 2017.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 часа
    Папа Франциск ще посети България през май
    От 5 до 7 май той ще посети градовете София и Раковски
    преди 11 часа
    Столична община пусна електронен калкулатор за данъка на колите
    Чрез калкулатора всеки собственик на автомобил в София може да се ориентира какъв данък МПС дължи
    преди 11 часа
    Две трети от младите българи до 29 години живеят в пренаселени домакинства
    България е на второ място в ЕС по този показател
    преди 13 часа
    Тереза Мей оцеля при вота на недоверие
    Тя се зарече да реализира Brexit