вторник, 19 ноември 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2141 прочитания

    IT JOBS in BG: Email Marketing експерт

    Какви са отговорностите, технологиите и възнагражденията за тази позиция, научете от Жюстин Томс - създател и ръководител на дигитална агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън и преподавател в SoftUni Digital
    13 декември 2018, 16:15 a+ a- a

    Технологичният сектор е един от най-активните, търсенето на хора е огромно, а предлаганите възнаграждения - сред най-високите у нас. 

    За да сме полезни за всички, които се интересуват от ИТ сферата, но все още не са избрали направлението и технологиите, към които да се насочат, ще разкажем за някои от най-популярните позиции в бранша.  Какви умения и отговорности се изискват, какви технологии се използват най-често и какви са типичните стартови възнаграждения, които предлагат компаниите в България.

    За отговорностите на Email Marketing експертът ще ни разкаже Жюстин Томс. Тя е създател и ръководител на дигитална агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън и преподавател в SoftUni Digital, където води курсове по Email Marketing. Тя се занимава с дигитален маркетинг от 1997-98 година. Автор е на 14 книги по дигитален маркетинг. Преподавател по онлайн комуникации - маркетинг и ПР и интернет медии повече от 10 години в НБУ и други частни колежи. Член на УС на IAB България и член на Националния съвет по безопасен интернет. 

    Кои са основните изисквания, за да стартираш на позицията Email marketing експерт?
    Основните изисквания са да имаш добро разбиране за нуждата на конкретния бизнес и вплитането на email marketing като инструмент в комункационния микс - на първо място. Грамотността, защото имейлът е основно изразяване в писмена форма, няма как да не излезе силно на преден план тук, особено във времена, в които е някак предизвикателство. И не на последно място - основни познания за технологията на този инструмент, софтуерни решения, механика, детайли като бази данни, landing page, честота, умение за базов анализ на резултатите.

    Какво са отговорностите на един Email marketing експерт?
    В повечето бизнеси у нас в момента няма отделна позиция за email marketing експерт, а тази задача върви към задълженията на експерта по дигитален маркетинг, а често и ако няма такъв - към ПР или маркетинг специалиста. Само най-големите фирми имат подобна обособена позиция. Отговорностите, конкретно по отношение на email marketing, са от стратегия и планиране, адекватно обслужване на базите данни, до създаване на текстове, визии, съдържание, дистрибуция и анализ на резултатите - доста креативна и в същото време отговорна работа е това.

    С какви технологии борави един Email marketing експерт?
    Онлайн технологии, разбира се. Хубаво е, че това е работа, която не е свързана с нещо конкретно като място, локация, офис и може да се извършва от всяко място, защото всички технологии са в облака, онлайн. Добрата новина за по-малките фирми, стартъпи и НПО сектора е, че голяма част от нужния технологичен арсенал е напълно безплатен. Това помага лесно влизане и използване на силни технологични решения, достъпни реално за всеки. Разбира се, нужно е да се знае, че безплатните решения не са адекватни за големия и сериозен бизнес, където пък има още по-добри, гъвкави и мощни помощни средства. При всички случаи човекът зад технологиите е много по-важен. В онлайн с малко може да се постигне много, само да има мисъл и действие в правилната посока.

    Какви са възможностите за реализация с тази професия в България?
    Заплащането, както в целия сектор, е доста добро, далеч над средното за страната. Търсенето тепърва ще се увеличава. Отворените позиции наистина са много. А условията на труд - все по-симпатични. 

    Вижте още:
    IT JOBS in BG: Python Developer
    IT JOBS in BG: Графичен дизайнер/Уеб дизайнер 
    IT JOBS in BG: Експерт по дигитален маркетинг
    IT JOBS in BG: Java Developer
    IT JOBS in BG: Blockchain developer
    IT JOBS in BG: C# Developer
    IT JOBS in BG: PHP Developer 
    IT JOBS in BG: JavaScript Developer

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 часа
    Консерваторите във Великобритания: Няма да има повече преференции за европейските емигранти
    В предизборно изявление членове на партията се заканиха да уеднаквят правилата за емиграция за всички
    преди 10 часа
    Издръжката на 4-членно семейство възлиза на 2472 лв.
    За София тя е с над 30% по-висока, показва редовният анализ на КНСБ
    преди 11 часа
    Пощенска банка финализира оперативното обединение с Банка Пиреос България
    В резултат от обединението, Пощенска банка придобива пазарен дял от над 10% по размер на активи, кредити и депозити и затвърждава позицията си на системна за пазара банка
    преди 13 часа
    Fourth се обединява с HotSchedules
    Комбинираният пакет технологични решения за управление на хотели и ресторанти вече обслужва клиенти от 120 000 обекта по целия свят
    преди 15 часа
    Xerox няма да купи HP, но HP може да купи Xerox
    Производителят на компютри определи офертата като „подценяваща“, но заяви, че ще разгледа възможността да придобие компанията за принтери