сряда, 19 юни 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    739 прочитания

    Chrome ще филтрира реклами от юли 2019

    Браузърът ще блокира 12 типа реклами, които потребителите намират за досадни и натрапчиви
    11 януари 2019, 09:36 a+ a- a

    От 9 юли 2019 интернет браузърът Google Chrome ще спре да показва натрапчиви и превземащи целия екран реклами по сайтове от цял свят. Филтърът, заложен в софтуера за сърфиране в интернет, ще проверява дали рекламите отговарят на изискванията Better Ads Standards на Coalition for Better Ads.

    Той ще блокира 12 типа реклами, които потребителите намират за досадни и натрапчиви. Това включва прозорци, които се появяват внезапно; видео клипове, които тръгват автоматично; реклами, закриващи цялото съдържание на сайта, и реклами, които се показват, преди съдържанието на сайта да се зареди.

    Google ще предложи инструменти, с които рекламодателите да проверят дали рекламите им ще се показват за потребителите, използващи браузъра им.

    Компанията пусна филтъра за потребители от САЩ, Канада и Европа в началото на 2019, а за цял свят той ще заработи до юли. Според Google технологията им е насърчила рекламодатели да създават сайтове с по-малко натрапчиви рекламни полета.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 минути
    Volkswagen разработва собствена операционна система
    Vw.os ще замени софтуер, който компанията лицензира от 200 доставчика
    преди 57 минути
    Facebook представи криптовалутата Libra
    Тя ще влезе в обръщение през 2020
    преди 16 часа
    Херо Мустафа е новият посланик на САЩ у нас
    Тя ще замени Ерик Рубин, чийто мандат изтича
    преди 17 часа
    Брекзит: Трябва ли Великобритания да заплати 39 млрд. евро на ЕС
    Кандидатите за премиер повдигнаха въпроса пред Консервативната партия