неделя, 24 март 2019  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    681 прочитания

    Chrome ще филтрира реклами от юли 2019

    Браузърът ще блокира 12 типа реклами, които потребителите намират за досадни и натрапчиви
    11 януари 2019, 09:36 a+ a- a

    От 9 юли 2019 интернет браузърът Google Chrome ще спре да показва натрапчиви и превземащи целия екран реклами по сайтове от цял свят. Филтърът, заложен в софтуера за сърфиране в интернет, ще проверява дали рекламите отговарят на изискванията Better Ads Standards на Coalition for Better Ads.

    Той ще блокира 12 типа реклами, които потребителите намират за досадни и натрапчиви. Това включва прозорци, които се появяват внезапно; видео клипове, които тръгват автоматично; реклами, закриващи цялото съдържание на сайта, и реклами, които се показват, преди съдържанието на сайта да се зареди.

    Google ще предложи инструменти, с които рекламодателите да проверят дали рекламите им ще се показват за потребителите, използващи браузъра им.

    Компанията пусна филтъра за потребители от САЩ, Канада и Европа в началото на 2019, а за цял свят той ще заработи до юли. Според Google технологията им е насърчила рекламодатели да създават сайтове с по-малко натрапчиви рекламни полета.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 дни
    Световният ден на водата е
    Вижте любопитна статистика за водите в България
    преди 2 дни
    Великобритания ще изгуби 1 трилион паунда финансови активи
    Бизнесът изнася голяма част от средствата си на континента
    преди 2 дни
    Българските домакинства ще загубят най-малко от Брекзит
    Напускането на Великобритания ще навреди най-много на големите икономики
    преди 2 дни
    Брекзит: ЕС се съгласи на отсрочка до 22 май
    Това ще е възможно единствено, ако парламентът на Великобритания одобри предложеното споразумение за напускане на ЕС