сряда, 23 януари 2019  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    616 прочитания

    Chrome ще филтрира реклами от юли 2019

    Браузърът ще блокира 12 типа реклами, които потребителите намират за досадни и натрапчиви
    11 януари 2019, 09:36 a+ a- a

    От 9 юли 2019 интернет браузърът Google Chrome ще спре да показва натрапчиви и превземащи целия екран реклами по сайтове от цял свят. Филтърът, заложен в софтуера за сърфиране в интернет, ще проверява дали рекламите отговарят на изискванията Better Ads Standards на Coalition for Better Ads.

    Той ще блокира 12 типа реклами, които потребителите намират за досадни и натрапчиви. Това включва прозорци, които се появяват внезапно; видео клипове, които тръгват автоматично; реклами, закриващи цялото съдържание на сайта, и реклами, които се показват, преди съдържанието на сайта да се зареди.

    Google ще предложи инструменти, с които рекламодателите да проверят дали рекламите им ще се показват за потребителите, използващи браузъра им.

    Компанията пусна филтъра за потребители от САЩ, Канада и Европа в началото на 2019, а за цял свят той ще заработи до юли. Според Google технологията им е насърчила рекламодатели да създават сайтове с по-малко натрапчиви рекламни полета.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 4 часа
    преди 5 часа
    Американска компания откри завод в Димитровград
    Varroc Lighting System ще открие над 150 работни места
    преди 4 часа
    преди 5 часа
    Китайски проект ще конкурира Силициевата долина
    Технологичният район ще бъде изграден в южната част на страната