91% от маркетинг мениджърите се насочват към този подход, показва проучване
Според ново проучване 91% от брандовете са започнали да осъществяват поне част от дигиталните си комуникации вътре в съответната организация. Изследването е поръчано от платформата за реклами Bannerflow съвместно с Digiday и е направено чрез допитване до 200 маркетингови мениджъри в Европа.
Основната причина за това решение е финансовият фактор, сочат данните. По-големият контрол и прозрачността също мотивират мениджърите. По отношение не недостатъците на подобно решение, 56% от респондентите посочват – липса на опит и таланти.
Повече от половината от мениджърите (58%) са убедени, че могат да се справят напълно самостоятелно с маркетинга на бранда. 96% вярват, че новите технологии и достъпните инструменти за реклама ще позволят на повече маркетолози да концентрират осъществяването на комуникации вътре в организацията. 63% вярват, че това е само временна тенденция.