петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1274 прочитания

    Все повече брандове възлагат дигиталните комуникации на вътрешни структури

    91% от маркетинг мениджърите се насочват към този подход, показва проучване
    18 януари 2019, 14:05 a+ a- a

    Според ново проучване 91% от брандовете са започнали да осъществяват поне част от дигиталните си комуникации вътре в съответната организация. Изследването е поръчано от платформата за реклами Bannerflow съвместно с Digiday и е направено чрез допитване до 200 маркетингови мениджъри в Европа.

    Основната причина за това решение е финансовият фактор, сочат данните. По-големият контрол и прозрачността също мотивират мениджърите. По отношение не недостатъците на подобно решение, 56% от респондентите посочват – липса на опит и таланти.

    Повече от половината от мениджърите (58%) са убедени, че могат да се справят напълно самостоятелно с маркетинга на бранда. 96% вярват, че новите технологии и достъпните инструменти за реклама ще позволят на повече маркетолози да концентрират осъществяването на комуникации вътре в организацията. 63% вярват, че това е само временна тенденция. 

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 минути
    TSMC планира да увеличи работната си сила до 100 000 души
    Най-големият производител на чипове наема с огромни темпове
    преди 15 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 16 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 17 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 19 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ