събота, 23 февруари 2019  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2225 прочитания

    Как ще бъдат избрани победителите в Young Lions Bulgaria 2019 – Film?

    Вижте какво сподели Милена Филчева, член на журито на конкурса за рекламисти пред Economy.bg
    31 януари 2019, 10:38 a+ a- a

    Българската асоциация на комуникационните агенции в партньорство с Фокс Нетуъркс Груп България ЕООД организира конкурса Young Lions Bulgaria 2019 – Film. Целта на състезанието е да бъде избран екип, който да представи България на Cannes Young Lions в категория Film през месец юни 2019 г. в Кан, Франция.

    За да разберем повече за условията за участие и възможностите, които конкурсът дава на младите таланти, се свързахме с Милена Филчева, Маркетинг директор във Фокс Нетуъркс Груп и член на журито. Ето какво сподели тя пред екипа на Economy.bg:

    Какво представлява конкурсът и защо неговото провеждане е важно за индустрията?
    Конкурсът Young Lions Bulgaria 2019 – Film се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции – официален и изключителен представител в България на „International Festival of Creativity”, обединяващ фестивалите Cannes Lions, Eurobest, Dubai Lynx и Spikes Asia. Състезанието е насочено към млади професионалисти и на глобално ниво се провежда в седем категории – Film, Design, PR, Media, Digital, Print, Marketers. Състезанието в България отваря пътя на българските млади таланти към най-голямото и престижно събитие в комуникационната индустрия – фестивала Cannes Lions. Предоставя им възможност да премерят сили и да обменят опит в конкуренцията на най-талантливите млади криейтив специалисти от цял свят.  Благодарение на Young Lions Bulgaria-Film нашата страна има завоювано златно отличие в Кан – първото и единственото засега. През 2014 година екипът, който спечели националния конкурс в България, дублира успеха си и в международния конкурс в Кан в конкуренцията на отбори от 35 страни. Като една от водещите компании в Entertainment индустрията, FOX Networks Group работи с над 40 криейтив агенции в САЩ, по света и разбира се – в България. Ние изключително много ценим таланта и знанията, които ни помагат да развиваме  нашите успешни брандове (FOX, National Geographic, 24Kitchen и всички други в нашето портфолио) и да поддържаме лоялността на нашата взискателна аудитория. 

    Как става участието в конкурса? Какви документи са необходими?
    В конкурса могат да участват екипи от двама души на възраст до 30 години, работещи в  комуникационна агенция. Условието за 2019 година е те да са родени след 20 юни 1988 г. Екипът може да бъде сформиран с цел участие в конкурса, не е задължително участниците да работят в една и съща агенция или да имат други общи проекти. Всеки участник, отговарящ на правилата на конкурса, подава форма за регистрация и декларация, като заявява, че е запознат и приема условията и правилата на конкурса.

    Задължително условие ли е да са работили или към момента да работят в рекламна агенция?
    Задължително условие е да работят в комуникационна агенция. Студенти не се допускат до участие. Не се състезават и вътрешни екипи. Целта на това правило е да се гарантира, че участниците притежават необходимия опит да се справят с предизвикателствата на състезанието и че умеят да работят „в надпревара с времето“ (състезанието на финала в Cannes Lions разполагат само с 48 часа, за да създадат клип по зададен на място бриф). 

    Какъв е бил интересът към конкурса предходните години, типично колко души участват?
    Интересът към конкурса традиционно е голям. Регистрация за участие е заявявана от над 30 отбора (през 2017 участваха 36 отбора). 

    През какви етапи преминава оценяването на участниците?
    Тази година при оценяването на участниците ще се приложи практиката на журиране на конкурса Cannes Young Lions. Журито се събира и разглежда всички получени рекламни клипове, отговарящи на изискванията, като ги оценява по зададени критерии и определя екипа-победител, който би могъл най-добре да представи България на конкурса Cannes Young Lions , категория Film от 17-21 юни 2019 в Кан, Франция.

    По какви критерии ще бъдат оценявани заявките за участие?
    Критериите, по които ще се оценяват получените за участие разработки, са творчество, стратегия, съответствие на брифа, изпълнение. Най-голяма тежест има оценката на иновативността и оригиналността на клипа.

    В какъв срок ще бъдат обявени победителите и каква награда ще получат?
    Решението на журито ще бъде официално обявено на 28.02.2019 г. Наградата е осигурена и се връчва от Фокс Нетуъркс Груп България ЕООД. Тя е възможността екипът – победител да посети 66-ото издание на фестивала Cannes Lions International Festival of Creativity 2019 и да участва в конкурса Cannes Young Lions 2019 като представител на България в категория Film. 

    Според Вас с какво е ценно участието в един такъв конкурс?
    Конкурсът е професионално предизвикателство, състезание не само с колегите от нашия пазар, а в цяла Европа. Работи се в изключително кратки срокове, а това е и сериозно лично предизвикателство. Доказваш на другите и на себе си на какво си способен, получаваш достъп до най-уважавания фестивал и имаш възможност за нетуъркинг с най-добрите в момента. И това, преди да си навършил 30! Престижът и уважението сред гилдията, които носи отличие от Cannes Loins, са ценност, с която всеки професионалист в областта на комуникациите  трансформира биографията си и активизира развитието на своя талант.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 12 часа
    Системите за автономно спиране може да станат задължителни в ЕС
    Европейският парламент ще гласува въвеждането на закон, изискващ наличието на технологиите за сигурност
    преди 15 часа
    Каква ще е 2019 през погледа на строителния бранш?
    Строителните предприемачи очакват умерено поскъпване на имотите в рамките на 5%
    преди 16 часа
    Потвърдено: Кирил Домусчиев купува "Нова телевизия"
    MTG потвръди, че ще продаде 95% от "Нова броудкастинг груп" за 185 млн. евро
    преди 17 часа