12 нови конкурсни категории предизвикват професионалистите в бранша
Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) обяви, че започва набирането на кандидатури в десетото юбилейно издание на BAPRA Bright Awards. Това е единственият конкурс в сферата на маркетинговите комуникации у нас с жури изцяло от водещи международни експерти в сферата на връзките с обществеността.
Заявки за участие ще се приемат през онлайн платформата на конкурса www.bapra.bg/2019 от днес до 1 април 2019 г. включително. Кампаниите следва да са осъществени в периода март 2018 г. – края на февруари 2019 г.
Новото в тазгодишното юбилейно издание на конкурса са допълнителните категории - общо 12, които дават възможност най-пълно да бъде разкрит потенциала на кандидатстващите проекти:
CSR кампании: образование; околната среда/екология; здравеопазване; култура;
Кампания за изграждане на имиджа на град/населено място;
Кампания за нов продукт;
Кампания за нова услуга;
Кампания B2B;
Кампания Executive Communications;
Кампания Thought Leadership;
Маркетинг на агенция;
Кампания Thought Leadership в PR сферата.
„Разширихме значително категориите с цел проекти от всякакъв мащаб и характер да намерят своето място в конкурса. Освен това ПР индустрията продължава да търпи сериозна трансформация и използваните инструменти и похвати в работата ни стават все повече. Вярваме, че наградите на БАПРА трябва да са в крак с тези промени. И понеже БАПРА е организация на ПР агенциите, добавихме две нови категории специално за агенциите, тяхното маркетиране и принос към развитие на професионалната среда.“ – споделя Мария Гергова-Бенгтссон, председател на БАПРА за периода 2018-2020 г.
Кандидатурите се подготвят на английски език и няма ограничения в броя проекти, които могат да бъдат подадени от една компания.