вторник, 16 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2405 прочитания

    Mars, Inc. пуска 4 нови марки на българския пазар

    Компанията притежава над 115 марки
    11 април 2019, 13:37 a+ a- a

    Mars, Inc., един от най-големите производители на хранителни продукти в света, ще пусне 4 нови марки на българския пазар през следващите 12 месеца. Това беше съобщено на пресконференция, проведена в офиса на Mars България.

    На събитието стана ясно, че до месец на българския пазар ще се появят шоколадовите бонбони с хрупкав вафлен център Maltesers. Брандът за котешка и кучешка храна Perfect Fit също ще бъде представен скоро у нас, след което по-късно през годината на българския пазар ще стъпят и още 2 нови марки – за хигиенни продукти за котки и за дъвки.

    Mars, Inc. произвежда шоколадови изделия, дъвки и бонбони, хранителни продукти и напитки. Компанията предлага и продукти и услуги за домашни любимци. Mars, Inc. притежава над 115 марки, включително и такива, които генерират продажби в размер на над 1 милиард долара годишно като M&M’s, Snickers, Twix, Pedigree и Whiskas. В България Mars е пазарен лидер при дъвките с добре познатите брандове Orbit, 5 и Airwaves, като държи 88% пазарен дял.

    Наскоро Mars, Inc. представи новата си визуална идентичност и ясно изрази своята основна корпоративна цел, която може да бъде обобщена с посланието: Светът, който искаме утре, започва от това как правим бизнес днес.

    „Mars винаги е правила бизнес с ясна цел, но за първи път я изразяваме ясно. От години компанията ни е водена от своите Пет принципа – качество, отговорност, взаимодействие, ефективност и свобода. Ангажирани сме да развиваме своя бизнес така, че да имаме позитивно въздействие върху хората, околната среда и всички останали сфери, в които оперираме“, коментира Предраг Милинчич, директор на Mars за България.

    Mars е ангажирана да подкрепя общностите, в които оперира, от години. Показателен пример е планът Sustainable in Generation Plan, който е израз на амбициите на компанията да гарантира устойчивото развитие на своя бизнес. През следващите няколко години Mars ще инвестира 1 милиард долара в опит да се справи с наболели проблеми като климатичните промени и бедността. Едно от най-значимите постижения на плана досега е свързано с пестенето на енергията. 100% от операциите на Mars в САЩ и Обединеното кралство се захранват от възобновяемо електричество. Като резултат се отчита 10% спад на парниковите емисии.  

    Сред целите на плана Sustainable in Generation Plan за следващите няколко години са: намаляване на неустойчивото използване на вода наполовина до 2025 г.; гарантиране, че всеки в рамките на разширената верига на доставки на Mars получава достойно възнаграждение; непрекъснато повишаване на стандартите за качество и безопасност на храните; насърчаване на здравословното хранене; подпомагане на клиентите да ограничат приема на захар и трансмазнини, докато в същото време се наслаждават на любимите си лакомства.   

    Вижте интервю с Предраг Милинчич - директор на Mars, Inc. за България тук

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 26 минути
    Двуцифрен ръст в ползването на услугата Executive Search у нас през 2023 г.
    Транспорт и логистика е секторът с най-голям ръст в ползването на директното търсене за мениджърски позиции, според анализа на БЕСА
    преди 2 часа
    БАКБ придобива Токуда банк
    Очаква се регулаторно одобрение на сделката
    преди 5 часа
    България в ЕС: Повече инвестиции и по-високи доходи
    Износът на стоки от България в ЕС достига 31 млрд. евро през 2022, отчита доклад на ИПИ
    преди 6 часа
    OpenAI навлиза в Азия
    Първият офис в региона е в Япония
    преди 6 часа
    Откриха една от най-големите детски градини в София
    Продължава строителството на 17 нови детски градини, до края на 2024 се очаква да приключи изграждането на 13 от тях
    преди 7 часа