събота, 14 декември 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2243 прочитания

    Какво да очакваме от МаrkеТhіnХ СОNF 2019?

    За целта и програмата на събитието вижте какво споделя Teмeлĸo Дeчeв
    16 май 2019, 16:21 a+ a- a

    Teмeлĸo Дeчeв e ocнoвaтeл и СЕО нa ЕхраndХ Marketing & Web - мapĸeтинг aгeнция, пpeдocтaвящa дигитaлни, ĸpиейтив и yeб peшeния зa мecтни и чyждecтpaнни бизнecи в сферата на рекламата и продажбите, c oфиcи в Coфия и в Лoндoн. Бизнec cъвeтниĸ е в няĸoлĸo блoĸчeйн пpoeĸтa, а кaтo ĸoнcyлтaнт пo cтpaтeгичecĸo бизнec paзвитиe и мeниджмънт е работил пo пpoeĸти c гoлeми cвeтoвни ĸoмпaнии ĸaтo DАІМLЕR, Т-Ѕуѕtеmѕ, Vоdаfоnе, Ѕаlеѕfоrсе, Rеіffеіѕеn и дpyги.

    Той и екипът на ЕхраndХ Marketing & Web са организатори на МаrkеТhіnХ СОNF 2019 - конференция, изцяло насочена към маркетинг, която ще се проведе на 31 май в зaлa „Hю Йopĸ Cити” нa Capital Fort.  Свързахме се с него, за да ни разкаже повече за събитието. Ето какво сподели той:

    Как се роди идеята за подобна конференция?
    От работата ни с клиенти в маркетинг агенция ExpandX и предизвикателствата, пред които са изправени те и техните компании през годините, и от факта, че маркетинг миксът на бъдещето, маркетинг миксът на успешните компании, които увеличават клиентското си портфолио, печелят пазарен дял, имат устойчиви продажби и най-вече имат лоялни клиенти, не е онзи маркетинг микс, за който сме учили в маркетинг учебниците отпреди 10-15 години. Затова и стартирахме този иновативен формат, който ще предивиква, ще обединява и ще дава отговор на това кой е Х факторът на печелившите фирми и компании от различните индустрии. Средата е изключително динамична и тясно профилираната гледна точка не е достатъчна. Дигиталната икономика е сплав от много елементи – ние ги обединяваме в едно. За наша радост форматът много бързо намери изключително голяма подкрепа в лицето на десетки компании, браншови организации, институции, бизнес организации, медии и най-вече събра стотици участници и десетки лектори на едно място. През годините сме реализирали редица други формати и в България, и в чужбина, и MarkeThinX CONF тепърва ще се развива в тази насока, давайки максимална стойност и полезност на бизнеса. Вече имаме и дата за 2020г.

    Каква е целта на събитието и към кого е насочено?
    Профилът на участниците по получени регистрации до момента се състои от маркетинг директори и специалисти, собственици на бизнес, висши мениджъри, директори на отдели, експерти в различни бизнес области, предриемачи. Има регистрации на участници от малки и средни бизнеси, корпорации, стартъпи и други организации. Това, което много ни радва, е, че това са представители на едни от водещите компани, бизнеси и организации, като: UniCredit, DHL, Decathlon, Reiffeisen Bank, Huawei, Sport Depot, METRO, HP, Telenor, Coca-Cola, Actavis, Litex Group, Aeternity Ventures, BMW, Turkish Airlines, Soft Uni Digital, Overgas, Superhosting BG, Sofia Investment Agency, Българска Асоциация на Рекламодателите, Portugal Ventures, Grand Hotel Sofia, Bulgarian Association of Information Technology, CEO Club, British Bulgarian Business Association, IAB, Bulgarian E-commerce Association, British Bulgarian School, Bulgarian-Romanian Chamber of Commerce, London Chamber of Commerce, Американската маркетинг асоциация и редица други водещи компании, фирми и организации от България и чужбина.

    Как става участието в събитието? Колко души очаквате да присъстват?
    С три лесни стъпки всеки може,  да се регистра на официалният сайт на форума. Билетите от категория „Business” се изчерпаха в края на месец Април, но пуснахме допълнителни „Light Pro”, за да отговорим на интереса на аудиторията. Очакваме около 250 – 300 гости в деня на конференцията. Догодина ще помислим за ползването на по-голяма зала.

    Какво включва програмата на събитието?
    Тук има много за разказване. Все пак като маркетинг агенция сме вложили максимума от опита и уменията си, от организационна гледна точка. Програмата на събитието включва:  5 тематични панела, практически сесии и уъркшопове с над 30 топ лектори от водещи компании, плодов Бар и Healthy кътове за всички гости, RelaX зона с масажи за гостите, интерактивни лекции, разглеждане на реални бизнес казуси, практически сесии, уъркшопи, KeyNotes, 1 THINK X интерактивно предизвикателство, в което ще участват и гостите, Creativity Hub, подаръци и изненади за гостите – бизнес наръчници, материали, guidebooks и др, които могат да започнат да прилагат веднага в бизнесите си. Много изненади за сетивата на гостите, Нетуъркинг X в градините на Capital Fort, контакт с лидерите в индустрията и още много неща. Ще е страхотно! 

    Как избрахте темите, които да бъдат дискутирани по време на събитието?
    Темите отговарят директно на тези, които считаме, че трябва да бъдат неизменна част от маркетинг микса на бъдещето. За няколко от тях не успяхме да намерим подходящ лектор и затова не сме ги включили в програмата, но това ще се случи на MarkeThinX CONF 2020. 

    По какви критерии сте се ръководили при подбора на лектори?
    Стремили сме се лекторите да отговораят на няколко критерия: богат практически опит (да са си изцапали ръцете, метафорично казано, преди да обясняват кое как се прави), да разбират нашите цели, целите на конференцията и полезността, която искаме да дадем на участнците, и да говорят относно теми, които не са били качествено засягани или представяни в конкретен формат досега. Разбира се важно бе да имаме и лектори от чужбина, за да може аудиторията да сравни различни гледни точки. 

    Вие лично кой панел очаквате с най-голям интерес и защо?
    Не крия, че всички са ми много интересни. Всяка сесия ще е изключително полезна сама по себе си. Всеки лектор ще даде от 1 до 5 практически стратегии, take-aways, примери и т.н. на гостите. Това, което очаквам с най-голям интерес, е денят на конференцията и полезността, която ще създадем за бизнесите в България.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 19 часа
    преди 22 часа
    ЕЦБ запази лихвите непроменени
    Банката очаква основните лихвени проценти да се задържат на сегашното си или на по-ниско ниво докато инфлацията не достигне 2%
    преди 1 ден
    САЩ постигнаха „първа фаза“ в сделката с Китай
    Постигнато е принципно споразумение, очаква се само подписът на президента Тръмп
    преди 1 ден
    преди 1 ден
    Паундът с 19-месечен връх спрямо долара
    Валутата повиши стойността си след първоначалните резултати от изборите в Обединеното кралство
    преди 1 ден
    ЕС без Полша постигна споразумение за климата
    ЕИБ възнамерява да подкрепи инвестиции в размер на 1 трилион евро за действия в областта на климата