четвъртък, 19 септември 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1547 прочитания

    Логистичните грешки, които допускат електронните търговци

    За избора на партньор, нуждата от склад и наложения платеж вижте какво сподели Светлозар Димитров, управляващ партньор в „Инаут Трейд“
    07 юни 2019, 15:46 a+ a- a

    Почти всеки търговец, решил да разрасне бизнеса си в чужбина, се е сблъскал с трудния избор на логистичен партньор, разказа Светлозар Димитров, управляващ партньор в „Инаут Трейд“ ООД по време на конференцията Markethinx 2019.

    За избора на партньор, нуждата от склад и наложения платеж вижте какво сподели Светлозар Димитров, управляващ партньор в „Инаут Трейд“

    По думите му често компаниите инвестират време и пари, за да адаптират начина си на работа към конкретен куриер, само за да се окаже няколко месеца по-късно, че този куриер е в невъзможност да осигури договорените условия по доставка.

    Сред ключовите въпроси, които си задават електронните търговци, са: ще могат ли да доставят пратки с наложен платеж; ще могат ли да следят пратките си в реално време и колко ще им струва това.

    Светлозар Димитров съветва, за да бъдат избегнати някои съществени проблеми, компаниите добре да обмислят своя логистичен микс. „Ако подсигурите на клиентите си повече от една опция за доставка, това ще намали изоставените колички с 30%“, сподели Димитров.

    Според него за търговците, които искат да доставят в Испания, Португалия, Италия, е задължително да предоставят опцията „наложен платеж“. „Иначе рискувате просто да не продавате на тези потенциални клиенти“, коментира той.

    По думите му друга важна предпоставка за успех е наличието на местен адрес за връщане на стоки. „Това дава много добра легитимност пред вашите получатели“, подчерта управляващият партньор в „Инаут Трейд“ ООД.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 часа
    Бизнес организации стартират инициатива за повече добри новини за българската икономика
    Кампанията „За да успеем в България“ е провокирана от отказа на електронните медии да споменават фирмени и продуктови наименования с информационна, а не с рекламна цел
    преди 9 часа
    ЕС даде ултиматум на Борис Джонсън
    „Покажи ни план за Брекзит в следващите 12 дни или това е краят“, гласи той
    преди 9 часа
    Стартира нова кампания, която популяризира учителската професията
    Инициативата „Да преподаваш е яко“ на Гьоте-институт България насърчава младите хора да изберат професията на учител по немски език
    преди 13 часа
    В София са базирани над 92% от българските технологични компании
    Столицата привлича 54% от инвестициите в България и произвежда 40% от БВП на страната