петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2914 прочитания

    Логистичните грешки, които допускат електронните търговци

    За избора на партньор, нуждата от склад и наложения платеж вижте какво сподели Светлозар Димитров, управляващ партньор в „Инаут Трейд“
    07 юни 2019, 15:46 a+ a- a

    Почти всеки търговец, решил да разрасне бизнеса си в чужбина, се е сблъскал с трудния избор на логистичен партньор, разказа Светлозар Димитров, управляващ партньор в „Инаут Трейд“ ООД по време на конференцията Markethinx 2019.

    За избора на партньор, нуждата от склад и наложения платеж вижте какво сподели Светлозар Димитров, управляващ партньор в „Инаут Трейд“

    По думите му често компаниите инвестират време и пари, за да адаптират начина си на работа към конкретен куриер, само за да се окаже няколко месеца по-късно, че този куриер е в невъзможност да осигури договорените условия по доставка.

    Сред ключовите въпроси, които си задават електронните търговци, са: ще могат ли да доставят пратки с наложен платеж; ще могат ли да следят пратките си в реално време и колко ще им струва това.

    Светлозар Димитров съветва, за да бъдат избегнати някои съществени проблеми, компаниите добре да обмислят своя логистичен микс. „Ако подсигурите на клиентите си повече от една опция за доставка, това ще намали изоставените колички с 30%“, сподели Димитров.

    Според него за търговците, които искат да доставят в Испания, Португалия, Италия, е задължително да предоставят опцията „наложен платеж“. „Иначе рискувате просто да не продавате на тези потенциални клиенти“, коментира той.

    По думите му друга важна предпоставка за успех е наличието на местен адрес за връщане на стоки. „Това дава много добра легитимност пред вашите получатели“, подчерта управляващият партньор в „Инаут Трейд“ ООД.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 9 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 10 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 15 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 16 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 16 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам