петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4404 прочитания

    Guts&brainsDDB стана рекламна агенция на годината

    Вижте кои са победителите на ФАРА'19
    10 юни 2019, 11:44 a+ a- a

    Рекламният фестивал ФАРА'19 отличи на тържествена церемония победителите в тазгодишното издание. За втора поредна година Агенция на годината стана guts&brainsDDB. Рекламодател на годината е „Ростар БГ“ ООД, a Grand Prix грабна кампанията „Свежите Супергерои“ на агенция Noble Graphics.

    Фестивалът мина под мотото „Гладни за идеи“ и предложи разширена лекционна програма и уъркшопи. Световни имена като Оскар Фарнети – създател и основател на Eatаly (първият мегамаркет, посветен на висококачествената италианска храна и един от най-бързо развиващите се проекти в света), Фарид Чехаб – председател и съветник на Борда на Leo Burnett MEA, и Роси и Фарид Якоб – съоснователите на номадската strategic & creative консултантска компания Genius Steals, представиха актуални тенденции и съвети от рекламния бранш и обмениха опит с местните рекламисти и маркетолози. 

    Ето и победителите в отделните категории и подкатегории:

    Вижте видео от награждаването в категория Film по време на ФАРА'19.

    Категория: Film

    ТВ Реклама и Кинореклама

    Стоки
    Сребро: „Шамарът“, рекламодател „Икеа България“, агенция „The Smarts“.
    Бронз: „Колбасите на село Житница“, рекламодател „Деликатес Житница“, агенция „Saatchi & Saatchi Sofia“.

    Услуги
    Злато: „Креативно използване на съществуваща реклама“, рекламодател „Банка ДСК“, агенция „Noble Graphics“.
    Бронз: „Добри заеми, добри приятели“, рекламодател „Изи Кредит“, агенция „Saatchi & Saatchi Sofia“.
    Бронз: „Efbet Specials (Серия От 3)“, рекламодател „Efbet“, агенция „DNA“.
    Бронз: „Olx - Спомени (Серия От 3)“, rекламодател „Olx“, агенция „guts&BrainsDDB“.
    Бронз: „Superhosting – Направи Си Сайт (Серия От 3)“, рекламодател Superhosting.Bg, агенция guts&brainsDDB.
    Бронз: „Теленор - In-Between Moments (Серия От 7)“, рекламодател „Теленор“, агенция guts&brainsDDB & Tribal Worldwidе София.

    Социална, Политическа, Медийна
    Сребро: „Siff – Правете кино, а не война“, рекламодател „Международен София Филм Фест“, агенция „guts&brainsDDB“.

    Други филмови формати
    Злато: „За всички, които си нямат село“, рекламодател „Ростар БГ“ ООД, агенция „Nitram“
    Сребро: „Canon Endless Toys 360“, рекламодател Canon Central And Eastern Europe, агенция „NEXT-DC“.
    Сребро: „Мрънкачи Vs. Предприемачи“, рекламодател „Перно Рикар“, агенция „Saatchi & Saatchi Sofia“.
    Бронз: „Jameson Shared Cities“, рекламодател: „Перно Рикар България“, агенция „All Channels Advertising“
    Бронз: „Летни моменти“, рекламодател „Икеа България“, агенция „The Smarts“

    Вижте видео от награждаването в категории Print и Digital по време на ФАРА'19.

    Категория: Print

    Злато: „Еволюция“, рекламодател „Порше БГ“, агенция „Saatchi & Saatchi Sofia“.
    Сребро: „Свежите Суперпринтове“, рекламодател „Kaufland България“, агенция „Noble Graphics“.
    Сребро: „Селски жълти павета“, рекламодател „Ростар БГ“ ООД, агенция „Nitram“.
    Бронз: „Effie – Не точно приказки (Серия От 3)“, рекламодател БАКА, агенция „All Channels Advertising“
    Бронз: „Менторите IV – Среден пръст“, рекламодател „Нов български университет“, агенция: NRG Brands

    Категория: Digital 

    Уебсайтове И Мобилни Приложения
    Злато: „The Focus“, рекламодател „Загорка“ АД, агенция „NEXT-DC“
    Сребро: Сайт „Денят на бащата“, рекламодател „Агитпроп“, БНТ, Агенция „Tribal Worldwide“ София
    Сребро: „Теленор - Коледни картички“, рекламодател „Теленор“, агенция guts&brainsDDB.
    Бронз: „Летни моменти, уебсайт“, рекламодател „Икеа България“, агенция „The Smarts“

    Онлайн Реклама
    Сребро: „Dextro Blind Date“, рекламодател „Dextrophobia“, агенция „Proof“.

    Социални Медии
    Злато: „Putinumbrella“, рекламодател „Икеа България“, агенция „The Smarts“.
    Сребро: „Банкси“, рекламодател „Икеа България“, агенция „The Smarts“.
    Сребро: „Ррррррр“, рекламодател „Икеа България“, агенция „The Smarts“.
    Сребро: „Топло приятелство“, рекламодател „Tesy Bulgaria“, агенция „Noble Graphics“.
    Бронз: „Rate Love over Hate“, рекламодател „Skaptobara“, агенция „Proof“.

    Вижте видео от награждаването в категории Craft и Identity по време на ФАРА'19.

    Категория: Craft 

    Film Craft
    Злато: SIFF - „Правете кино, a не война“, рекламодател „Meждународен София филм фест“, агенция „guts&brainsDDB“.
    Бронз: „Efbet Specials (Серия От 3)“, рекламодател „Efbet“, агенция DNA.
    Бронз: „Lidl – Малки рецепти за големи готвачи“, рекламодател Lidl България, агенция „guts&brainsDDB“.

    Art Direction
    Сребро: „Свежите Супертипажи“, рекламодател „Kaufland България“, агенция „Noble Graphics“.
    Бронз: „Еволюция“, рекламодател „Порше БГ“, агенция „Saatchi & Saatchi Sofia“.

    Copy Craft
    Злато: „За всички, които си нямат село“, рекламодател „Ростар БГ“ ООД, агенция „Nitram“.
    Сребро: „OLX - Спомени (Серия От 3)“, рекламодател OLX, агенция „guts&brainsDDB“.
    Сребро: „Селски жълти павета“, рекламодател „Ростар БГ“ ООД, агенция „Nitram“.
    Бронз: „О, Да! - От Decathlon“, рекламодател „Decathlon България“, агенция „All Channels Advertising“.
    Бронз: „С баба на кафе“, рекламодател „Якобс Дау Егбертс България“, агенция „Saatchi & Saatchi Sofia“
    Бронз: „Теленор - In-Between Moments (Серия От 7)“, рекламодател „Теленор“, агенция guts&brainsDDB & Tribal Worldwidе София.
    Бронз: „Указателни табели“, рекламодател „Kaufland България“, агенция „Noble Graphics“.

    Digital Craft
    Бронз: „The Focus“, рекламодател „Загорка АД“, агенция „NEXT-DC“. 

    Категория: Identity 

    Бранд Идентичност
    Сребро: „Изграждане идентичност на нова търговска марка Delishu“, рекламодател „Сини Трейд“ ООД, агенция „Enthusiasm“.
    Бронз: „Идентичност на фолклорен център Чавдар“, рекламодател Община Чавдар, агенция „Fullmasters“
    Бронз: „Лого на La Bottega“, рекламодател „La Bottega“, агенция „Mccann Sofia“.
    Бронз: „Nomad“, рекламодател „Стрийт Фууд България“ ЕООД, агенция „Enthusiasm“.
    Бронз: „Свежата Супермарка“, рекламодател „Kaufland България“, агенция „Noble Graphics“
    Бронз: „Superheroes“, рекламодател „Фондация Америка за България“, агенция Tribal Worldwide София

    Packaging Design
    Сребро: „Open Your Wild“, рекламодател „Chucky's“, агенция „Garlic“.
    Сребро: „Серия опаковки, сирене от кашу Delishu“, рекламодател „Сини Трейд“ ООД, агенция „Enthusiasm“
    Бронз: „Посяваме, отглеждаме, жънем доброто тук“, рекламодател „Загорка АД“, агенция „Nitram“.

    Категория: Brand Activation 

    Ambient
    Сребро: „SOS Rivers - Изчезващият Воблер“, рекламодател WWF,  агенция „Graffiti BBDO / BBDO Group“.
    Бронз: „The Signal“, рекламодател „Загорка“ АД, агенция „NEXT-DC“.

    Live
    Злато: „Renault Megane R.S. Launch“, рекламодател „Рено Нисан България“, агенция „NEXT-DC“.
    Сребро: „Touareg Leading The Way“, рекламодател „Порше БГ“, агенция „Tribal Worldwide София“.
    Бронз: „Elements Of Finlandia“, рекламодател „Браун-Форман“, агенция „NEXT-DC“.
    Бронз: „Ресторант "Вкъщи"“, рекламодател „Groupe Seb“, агенция „guts&brainsDDB“.

    Direct 
    Злато: „Decathlon - Обява за работа“, рекламодател „Decathlon България“, агенция „All Channels Advertising“
    Сребро: „EVN Екоплет“, рекламодател „EVN България“, агенция „guts&brainsDDB“. 
    Бронз: „Доброто е добро, когато е от тук“, рекламодател „Загорка“ АД, агенция „Nitram“. 
    Бронз: „Семплинг с повторение от крадецът“, рекламодател „Загорка“ АД, агенция „All Channels Advertising“. 
    Бронз: „Spice Boys“, рекламодател „Авенди“ ООД, агенция „Nitram“. 
    Бронз: „Суперселска дистрибуция“, рекламодател „Ростар БГ“ ООД, агенция „Nitram“. 
    Бронз: „Unicef Bulgaria – VR Стая“, рекламодател Unicef Bulgaria, агенция „Havas Worldwide Sofia“. 
    Бронз: „Храна за размисъл“, рекламодател „Kaufland България“, агенция „121 Agency“.
     
    Innovation 
    Сребро: „SOS Rivers - Изчезващият Воблер“, рекламодател WWF, агенция „Graffiti BBDO / BBDO Group“. 
    Бронз: „Decathlon мод на велоергометър“, рекламодател „Decathlon България“, агенция „All Channels Advertising“. 
    Бронз: „Canon Endless Toys 360“, рекламодател „Canon“, агенция „NEXT-DC“. 
    Бронз: „Храна за размисъл“, рекламодател „Kaufland България“, агенция „121 Agency“.

    Вижте видео от награждаването в категории Brand Activation  и Креативно използване на медиа по време на Фара'19.
    Категория: Креативно използване на медиа

    Креативно използване на съществуващи формати

    Сребро: „Skip The Rain“, рекламодател Министерство на Туризма, агенция „Mccann Sofia“.
    Сребро: „Суперселска дистрибуция“, рекламодател „Ростар БГ“ ООД, агенция „Nitram“.
    Бронз: „Перфектно капучино, страница след страница“, рекламодател „Tesy Bulgaria“, агенция „Noble Graphics“.

    Брандирано съдържание в медиите
    Бронз: „Нова Бразилия Фермата“, рекламодател „Якобс Дау Егбертс БГ“ ЕООД, агенция Havas Worldwide Sofia.

    Отделно бяха наградени и цялостни кампании. Злато грабна „Свежите Супергерои“ с рекламодател Kaufland България и агенция Noble Graphics. Със сребро бяха отличени „Верея. За повече здрави семейства“, „ За всички, които си нямат село“, „Ррррррр“, „Добри заеми, добри приятели“, „The Great Swap“, „Sos Rivers“. С бронз бяха отличени „Колбасите на село Житница“, „Летни Моменти“, „The Focus“. 

    Тази година на конкурса имаше и специална категория - „Най-добрите от първите 20“. Тук бяха отличени кампаниите: „Балканът пази свoите тайни“ с рекламодател „Белла България“ и агенция Mullenlowe Swing; „Краварката в в левия ъгъл“ с рекламодател „Ростар БГ“ ООД и агенция Nitram; 7 Days In 60 Seconds с рекламодател Chipita и агенция guts&brainsDDB; „Социалната Мрежа“, с рекламодател „Карлсберг България“ и агенция Noble Graphics; „Щъркели“ с рекламодател Unicoms Switzerland Gmhb, клон София и агенция „Арчърс Айдиас София“ (Приемник На Leo Burnett Sofia); 7th Short Film Festival с рекламодател SSF и агенция New Moment New Ideas Company; „В подкрепа на жените шофьори“ с рекламодател „Порше БГ“ и агенция NRG; „Един боклук мръсно не прави…“ с рекламодател: WWF – Дунавско-Карпатска програма и агенция Ogilvy Group и „Туборг партита“ с рекламодател „Карлсберг България“ и агенция Noble Graphics.
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    38 млрд. долара достигат загубите от финансови измами през 2023
    БОРИКА стартира инициатива за превенция на финансови измами
    преди 1 час
    Започва поетапно изключване на отоплението за град София
    Изключването на топлоподаването стартира на 31 март
    преди 2 часа
    Богданов: ЕК одобри проект за единен инвестиционен портал
    Целта е да се обедини цялата административна дейност около обслужването на потенциалните инвеститори у нас
    преди 2 часа
    БНБ: Има риск от нарастване на необслужваните кредити
    Очаква се затягането на условията в еврозоната да се пренесе върху лихвените проценти в страната
    преди 3 часа
    TSMC планира да увеличи работната си сила до 100 000 души
    Най-големият производител на чипове наема с огромни темпове