вторник, 16 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1641 прочитания

    Digitas стартира дейност в България като част от семейството на Publicis Groupe

    Петя Лакова и Ивайло Ботушанов ще ръководят Digitas Sofia, съответно като бизнес лидер и творчески директор
    13 юни 2019, 15:30 a+ a- a

    Петя Лакова и Ивайло Ботушанов ще ръководят Digitas Sofia, съответно като бизнес лидер и творчески директор

    Маркетинг агенциията Digitas се присъединява към Publicis Groupe България, съобщават от комуникационната група.

    Digitas има 3 500 служители в над 22 държави и 34 офиса, с разширена мрежа чрез Publicis Media от над 23 500 служители, присъстващи в повече от 100 страни по света.  

    „За мен е голямо удоволствие да приветствам Digitas в семейството на Publicis Groupe България. Световният бранд Digitas носи възможности и ресурси, които увеличават способността ни да работим в областта на маркетинг и бизнес трансформацията, които предлагаме на нашите клиенти. В идентичността на Digitas са заложени: стратегии, базирани на разчитането на данни; иновативни технологии; маркетинг в реално време и творчески бизнес решения. Всичко това ни позволява да затвърдим настоящата си позиция на експерт в бизнес трансформациите за нашите клиенти и пионер в дигиталните комуникации и иновации.”, споделя Николай Неделчев, изпълнителен директор на Publicis Groupe България.

    В света на Digitas централно място заема митичният еднорог, който обаче има различна идентичност и лице във всеки от 34-те офиса в глобален мащаб. Българският традиционен ритуал „Кукери“ вдъхновява дизайна зад уникалния еднорог на Digitas София, който ще представлява България на световната карта.

    Петя Лакова и Ивайло Ботушанов ще ръководят Digitas Sofia, съответно като бизнес лидер и творчески директор.

    „Нашият екип работи усилено, за да предефинира дигиталната среда като нещо повече от канал за комуникация, а по-скоро като средство за трансформиране на бизнеса на нашите клиенти, използвайки данни, творчество, технологии и медийни решения. Марката Digitas се приспособява и надгражда перфектно към нашата страст и посока на развитие и издига на ново равнище нашите дигитални предложения“, каза Петя Лакова, бизнес лидер в Digitas София.

    „Творческият и технологичен продукт, който предоставяме на нашите клиенти започва от съдържание и активации за дигитални кампании, вдъхновени както от чисто човешки емоции и нужди, така и от анализ на данни. Разработваме също софтуерни и хардуерни решения с фокус на потребителското преживяване онлайн и във физическа среда, както и в точките на продажба.“, допълва Ивайло Ботушанов, творчески директор на Digitas София.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 20 минути
    ЕК пуска 35 500 безплатни билета за 18-годишните, за да обиколят Европа
    Кандидатстването започва днес и ще приключи на 30 април
    преди 2 часа
    В София ще се състои кръгла маса за електронната търговия в ЕС
    „Бъдещето на електронната търговия в Европейския съюз“ ще се проведе на 29 април
    преди 3 часа
    Двуцифрен ръст в ползването на услугата Executive Search у нас през 2023 спрямо 2020 
    Транспорт и логистика е секторът с най-голям ръст в ползването на директното търсене за мениджърски позиции, според анализа на БЕСА
    преди 4 часа
    БАКБ придобива Токуда банк
    Очаква се регулаторно одобрение на сделката
    преди 7 часа
    България в ЕС: Повече инвестиции и по-високи доходи
    Износът на стоки от България в ЕС достига 31 млрд. евро през 2022, отчита доклад на ИПИ