вторник, 23 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2050 прочитания

    Телерик Академия стартира мастър клас по дигитален маркетинг

    Програмата е насочена към практици с опит, които искат да ускорят кариерното си развитие
    20 юни 2019, 10:31 a+ a- a

    Образователната организация Телерик Академия обяви днес, че организира първия си цялостен мастър клас по дигитален маркетинг за специалисти и топ студенти с опит в областта на маркетинга.

    Обучението цели да помогне на професионалистите да изведат кариерата си до следващото ниво и е част от инициативата Telerik Academy Master. То стартира на 9 септември и ще се провежда 3 месеца, 2-3 вечери седмично в обучителния център на Телерик Академия в София. Кандидатстването е отворено до 8 август през сайта на Академията.

    Валидирана от водещи маркетинг асоциация, дигитална агенция и компании в сферата на ИТ, финансите, здравеопазването и управлението на недвижими имоти, програмата изгражда търсените от бизнеса умения за създаването и реализацията на ефективни дигитални кампании от край до край. Кандидатите е необходимо да покажат минимум 1 година опит в областта на традиционния или дигиталния маркетинг и да подадат CV на сайта на Телерик Академия до 8 август. Изисква се също да преминат успешно онлайн тест по основи на маркетинга, както и кратък когнитивен тест.

    Интегрирано обучение по дигитален маркетинг

    В рамките на програмата участниците ще усвоят всички ключови умения в областта на дигиталния маркетинг, сред които стратегическо планиране, създаване на ангажиращо съдържание за уеб, имейл маркетинг, SEO, дигитална реклама, анализ на данни, тестване и оптимизация. Те ще придобият 360-градусов поглед и практически опит с най-новите тенденции и ще се запознаят с нови технологии като чатботове и добавена и виртуална реалност (AR/VR). Участниците също ще работят по реални кампании съвместно с установени и бързоразвиващи се компании, опериращи на българския и глобалния пазар.

    От практици за практици

    Лектори в курса ще бъдат практици с дългогодишен международен опит, сред които Ина Тончева, маркетинг експерт и съосновател на The Indigitals, работила преди това в Chaos Group, Progress и Telerik, Лили Грозева консултант „Маркетинг и оптимизация на търсенето“ във VertoDigital, Паулина Цолова, ръководител „Маркетинг съдържание“ в Progress, Иво Шипочки, консултант „Дигитален маркетинг“ във VertoDigital и други експерти, включително и от Google.

    „Дигиталният маркетинг е една от сферите, в които експертите непрекъснато имат нужда да изграждат и развиват нови умения, за да бъдат релевантни на пазара на труда и предпочитани специалисти. Затова работихме с водещи професионалисти от бизнеса, за да изградим мастър класа. Това гарантира на участниците, че ще владеят най-добрите световни практики, с които да бъдат много по-ефективни в работата си и да развият кариерата си“, коментира Александра Мечкова, изпълнителен директор на Телерик Академия.

    Повече за програмата, лекторите и процесът по кандидатстване в него желаещите могат да научат по време на кариерно събитие на 10 юли от 19:00 ч. в Телерик Академия.

    За Telerik Academy Master

    Програмата по дигитален маркетинг е част от Telerik Academy Master, която предлага мастър класове за професионалисти с опит, целящи да надградят квалификацията си с познания за едни от най-горещите технологии и теми и да ускорят кариерното си развитие.

    Форматът на програмите дава възможност на участниците да съчетават работа на пълен работен ден и обучението си посредством вечерни срещи и такива през уикенда, които са с балансирани интензивност и честота.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 30 минути
    преди 52 минути
    FlixBus с нови маршрути от и до България за лятото
    Нови линии ще свързват София и Атина, Бургас и Истанбул, както и Румъния с българското Черноморие
    преди 3 часа
    Дава се възможност бебетата да бъдат ваксинирани срещу коклюш по-рано
    В България регистрираните до момента случаи на коклюш са 314, спрямо 4 за същия период на 2023 г.
    преди 4 часа
    Сирма се подготвя за двойно листване на борси в САЩ и Европа и нови придобивания
    Групата ще обедини всички дъщерни дружества под единен бранд
    преди 5 часа
    „Аурубис“ инвестира още 800 млн. лв. у нас
    Компанията ще разшири рафинерията си за катодна мед и ще изгради два нови фотоволтаични парка
    преди 5 часа
    Японската Nidec с втора инвестиция у нас
    Nidec Instruments откри научно-развоен изследователски център в София