петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2981 прочитания

    Пол Бърнс: Всеки бриф е възможност да създадете нещо велико

    За тайните на успешната комуникация между рекламни агенции и клиенти, вижте какво сподели британският рекламист с над 25 години опит
    26 юни 2019, 14:51 a+ a- a

    Всеки бриф, който получите от клиент, е възможност да създадето нещо велико, подчерта Пол Бърнс по време XX фестивал на Българската асоциация на комуникационните агенции – ФАРА 2019. Той е рекламист с над 25 години опит, голяма част от които като акаунт мениджър в Saatchi & Saatchi в Лондон.

    През 2009 създава The Burns Unit tlc и за кратко изгражда завиден списък от клиенти. Компанията работи с голяма част от ключови търговски партньори - IPA, ISBA, EACA, Clearcast, the 4A’s; с над 60 водещи традиционни ATL агенции, с големи и малки медийни агенции, със специализирани дигитални агенции и агенции за изследвания. През 2015 той става съосновател на Rock and a Hardplace – популярна програма за онлайн обучения за маркетинговата индустрия. 

    „Едно от най-важните условия за успешен бриф е да има ясно и еднозначно послание“, разказа още Бърнс по време на своята презентация. По думите му подходът, при който при клиента се отива с готова идея, а впоследствие се пише бриф, е погрешен. Също конкретната цел на един бриф не трябва да бъде ръст на продажбите, това трябва да е естествено следствие от успеха на кампанията, смята рекламистът.

    Вижте какво още сподели той за тайните на добрия рекламен бриф:

    Вижте какво още сподели Пол Бърнс по време XX фестивал на Българската асоциация на комуникационните агенции – ФАРА 2019.
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 26 минути
    Богданов: ЕК одобри проект за единен инвестиционен портал
    Целта е да се обедини цялата административна дейност около обслужването на потенциалните инвеститори у нас
    преди 29 минути
    БНБ: Има риск от нарастване на необслужваните кредити
    Очаква се затягането на условията в еврозоната да се пренесе върху лихвените проценти в страната
    преди 1 час
    TSMC планира да увеличи работната си сила до 100 000 души
    Най-големият производител на чипове наема с огромни темпове
    преди 17 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 17 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България