вторник, 23 юли 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1272 прочитания

    Пол Бърнс: Всеки бриф е възможност да създадете нещо велико

    За тайните на успешната комуникация между рекламни агенции и клиенти, вижте какво сподели британският рекламист с над 25 години опит
    26 юни 2019, 14:51 a+ a- a

    Всеки бриф, който получите от клиент, е възможност да създадето нещо велико, подчерта Пол Бърнс по време XX фестивал на Българската асоциация на комуникационните агенции – ФАРА 2019. Той е рекламист с над 25 години опит, голяма част от които като акаунт мениджър в Saatchi & Saatchi в Лондон.

    През 2009 създава The Burns Unit tlc и за кратко изгражда завиден списък от клиенти. Компанията работи с голяма част от ключови търговски партньори - IPA, ISBA, EACA, Clearcast, the 4A’s; с над 60 водещи традиционни ATL агенции, с големи и малки медийни агенции, със специализирани дигитални агенции и агенции за изследвания. През 2015 той става съосновател на Rock and a Hardplace – популярна програма за онлайн обучения за маркетинговата индустрия. 

    „Едно от най-важните условия за успешен бриф е да има ясно и еднозначно послание“, разказа още Бърнс по време на своята презентация. По думите му подходът, при който при клиента се отива с готова идея, а впоследствие се пише бриф, е погрешен. Също конкретната цел на един бриф не трябва да бъде ръст на продажбите, това трябва да е естествено следствие от успеха на кампанията, смята рекламистът.

    Вижте какво още сподели той за тайните на добрия рекламен бриф:

    Вижте какво още сподели Пол Бърнс по време XX фестивал на Българската асоциация на комуникационните агенции – ФАРА 2019.
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 11 часа
    Комисията за защита на личните данни започна проверка в НАП
    Комисията трябва да излезе със становище до 16 август
    преди 13 часа
    „Агрополихим” ще инвестира 26 млн. лв. в завод край Девня
    Ще бъдат разкрити нови 12 работни места
    преди 14 часа
    Какви са правата ни, когато сме на път в ЕС?
    Какво трябва да знаем при отменени или закъснели полети, влакове и автобуси?
    преди 15 часа
    Фирма от Русе въведе 4-дневна работна седмица
    Все повече компании по света изпробват тази практика