Всеки бриф, който получите от клиент, е възможност да създадето нещо велико, подчерта Пол Бърнс по време XX фестивал на Българската асоциация на комуникационните агенции – ФАРА 2019. Той е рекламист с над 25 години опит, голяма част от които като акаунт мениджър в Saatchi & Saatchi в Лондон.
През 2009 създава The Burns Unit tlc и за кратко изгражда завиден списък от клиенти. Компанията работи с голяма част от ключови търговски партньори - IPA, ISBA, EACA, Clearcast, the 4A’s; с над 60 водещи традиционни ATL агенции, с големи и малки медийни агенции, със специализирани дигитални агенции и агенции за изследвания. През 2015 той става съосновател на Rock and a Hardplace – популярна програма за онлайн обучения за маркетинговата индустрия.
„Едно от най-важните условия за успешен бриф е да има ясно и еднозначно послание“, разказа още Бърнс по време на своята презентация. По думите му подходът, при който при клиента се отива с готова идея, а впоследствие се пише бриф, е погрешен. Също конкретната цел на един бриф не трябва да бъде ръст на продажбите, това трябва да е естествено следствие от успеха на кампанията, смята рекламистът.
Вижте какво още сподели той за тайните на добрия рекламен бриф:
Вижте какво още сподели Пол Бърнс по време XX фестивал на Българската асоциация на комуникационните агенции – ФАРА 2019.
Един от главните разработчици на BgGPT и докторант в INSAIT разказва пред Economy.bg за възможностите на българския изкуствен интелект и как бизнесът може да го ползва