петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1283 прочитания

    Facebook пусна инструмент за докладване на подвеждаща реклама

    17 юли 2019, 14:22 a+ a- a

    Facebook представи нов инструмент, който позволява докладването на подвеждаща реклама в мрежата им. Функцията ще е достъпна през менюто на рекламата. Щом потребител докладва реклама, служител на Facebook ще получава известие и ще може да започне разследване.

    За момента услугата е достъпна само във Великобритания, където Facebook дари 3 млн. паунда на организацията Citizens Advice. Те ще бъдат използвани за основаването на нова услуга, която ще помага на жертви, пострадали от фалшиви реклами.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 11 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 12 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 17 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 18 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 18 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам