вторник, 23 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1660 прочитания

    Българска кампания спечели първо място в световната надпревара за дигитални проекти

    PR News определи SiteMedia Consultancy за победител в категория „Online Community“ в престижната си класация Digital PR Awards 2019
    03 септември 2019, 09:32 a+ a- a

    Една от най-авторитетните световни медии за комуникации PR News определи SiteMedia Consultancy за победител в категория „Online Community“ в престижната си класация Digital PR Awards 2019 с кампанията #daretoWOWandCare, реализирана за бранда NIVEA на Байерсдорф България. Кампаниите в престижната класация са оценявани по постигнатите резултати, иновативни подходи, възможности за развитие, нестандартни работни решения, креативност, използване на дигитални мрежи, работа с онлайн общности, цялостно отношение към работния процес и много други. Церемонията по връчване на наградите ще се състои на 18 октомври в Ню Йорк.

    Освен наградата в категория „Online Community“, SiteMedia Consultancy има и две други номинации за кампанията #daretoWOWandCare – за Influencer Communications и WOW! Campaign на годината. Последната категория отличава най-интересните, иновативни и впечатляващи кампаниите от всички категории за целия свят.

    SiteMedia Consultancy се съревновава агенции и компании като Coca-Cola, HP Inc., Johnson & Johnson, S&P Global, AT&T, Ogilvy, Fleishman Hillard, Edelman и много други. Тя е единствената агенция от Източна Европа с награда и номинации на Digital PR Awards 2019.

    „За нас е огромна чест да получим подобно високо отличие. Българска дигитална кампания да спечели в една категория и да получи още две номинации, включително за WOW-кампания за целия свят, от престижна комуникационна медия като PR News е признание за усилията ни и за българската професионална общност като цяло. За пореден път ще кажа, че българският ПР пазар е на световно ниво и името на България за пореден път се споменава с уважение на всички комуникационни форуми по всички континенти. Нашите кампании не отстъпват на гигантите в сферата и България вече служи за пример. Иновативност, креативност, даже емоционалното WOW, това се чува за българските кампании“, сподели Любомир Аламанов, генерален мениджър на SiteMedia Consultancy и допълни: „Щастливи сме, че екипът на Байерсдорф България ни се довери да направим нещо изцяло ново в дигиталния свят с кампанията на Nivea #daretoWOWandCare. Освен, че кампанията е една от първите, реализирани само с нано-инфлуенсъри в социалните медии, тя е и прекрасен пример за комуникациите на 21-и век. Можем да се гордеем, че в България правим кампании за Community Branding на световно ниво. Всички успехи на общността ни през последните години показват, че сме на прав път и усилената работа се възнаграждава.“

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 15 минути
    FlixBus с нови маршрути от и до България за лятото
    Нови линии ще свързват София и Атина, Бургас и Истанбул, както и Румъния с българското Черноморие
    преди 3 часа
    Дава се възможност бебетата да бъдат ваксинирани срещу коклюш по-рано
    В България регистрираните до момента случаи на коклюш са 314, спрямо 4 за същия период на 2023 г.
    преди 3 часа
    Сирма се подготвя за двойно листване на борси в САЩ и Европа и нови придобивания
    Групата ще обедини всички дъщерни дружества под единен бранд
    преди 4 часа
    „Аурубис“ инвестира още 800 млн. лв. у нас
    Компанията ще разшири рафинерията си за катодна мед и ще изгради два нови фотоволтаични парка
    преди 5 часа
    Японската Nidec с втора инвестиция у нас
    Nidec Instruments откри научно-развоен изследователски център в София
    преди 5 часа
    БНБ: Чуждите инвестиции у нас със спад от 66% за година
    Най-големите вложения в страната за януари-февруари 2024 са от Италия, Нидерландия и Гърция